دیناروند گفت: کلا تکذیب می کنم ما مدعی مدیریت هستیم و هیچ نهاد خاصی به ما اعتراض نکرده و تذکر هم نداده است.
کد خبر: ۸۷۲۷۹۶۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در نشست خبری بررسی مشکلات بیماران "ای بی" در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با ماجرای توقیف دو ماهه باند ها در گمرک و اینکه چرا سازمان غذا و دارو هیچ دغدغه و پیگیریی در این باره نداشته است؟ گفت: این موضوع را کلا تکذیب می کنم؛ پانسمان ها بدون هیچ مشکلی وارد کشور می شوند و جای نگرانی نیست.

وی افزود: به صورت کلی در کارهای سلامت وقفه هایی هست که ناشی از عدم مجوز صاحب کالا است و یا ناشی از مشکلات سامانه ها است که البته روز به روز بهتر می شود؛ برای مبارزه با قاچاق کالا، سامانه گمرک راه اندازی شده و برای مدتی این سامانه دچار مشکل بود.

دیناروند در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار «بسیج» مبنی بر اینکه آیا برای ترخیص سریعتر پانسمان ها از گمرک و رسیدگی جدی به بیماران «ای بی» از نهاد خاصی به شما تذکر داده شده بود، گفت: کلا تکذیب می کنم ما مدعی مدیریت هستیم و هیچ نهاد خاصی به ما اعتراض نکرده و تذکر هم نداده است.

وی در مورد اینکه چرا پزشکان با تخصص های مختلف مامور به حضور در خانه های « ای بی» و  ویزیت بیماران نیستند خاطرنشان کرد: این موضوع را باید از آقای رضایی پرسید.

ارسال نظرات