خبرهای داغ:
حاج حسین یکتا در طرح خط امام خواهران استان قم:
حاج حسین یکتا در طرح خط امام خواهران استان قم گفت: در نقاط مختلف جهان سرپنجه‌های انقلاب گسترش یافته و به نقطه نقطه جهان پیام انقلاب رسیده است و همه اینها به برکت خون شهدا است
کد خبر: ۸۷۲۷۹۶۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،  حاج حسین یکتا در طرح خط امام که در تالار شهید شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، با بیان اینکه کلام گرم امام راحل امید بخش بسیجیان در دوران دفاع مقدس بود، اظهار داشت: اردوگاه دشمن به هم ریخته است چرا که از روزی که کریستف کلمپ پای خود را در سرزمین آمریکا گذاشت انسان‌های بسیاری کشته شدند و پول‌های بسیاری در این راه خرج شده است.
 
این فعال فرهنگی با بیان اینکه پیاده روی اربعین یک معجزه غرب است، افزود: در نقاط مختلف جهان سرپنجه‌های انقلاب گسترش یافته و به نقطه نقطه جهان پیام انقلاب رسیده است و همه اینها به برکت خون شهدا است.
 
یکتا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دنیا را به سمت عدل و خداپرستی می‌کشد، گفت: دنیا در حال حاضر بین سقوط و صعود گیر کرده است و اسلام از تقیه بیرون آمده است چرا که تمام جبهه حق در مقابل تمام جبهه باطل ایستاده است از این رو در این نبرد نابرابر باید عزم خود را جزم کرد.
 
وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر نبرد عزم‌ها و اراده‌ها شروع شده است، گفت: دانشجویان بسیجی باید نائب امام عصر(عج) را یاری کنند و نمی‌توان خدا و دنیا را با هم داشت چرا که با انقطاع از دنیا می‌توان " حسیساً نجوا" شد.
 
این فعال فرهنگی با بیان اینکه راه پیروزی انقلاب اسلامی کم کردن تعلقات دنیوی است، گفت: بسیجی واقعی باید همواره مجاهد باشد و تا زمانی که این تعلقات از میان برداشته نشود نمی‌توان به مقام " عند ربهم یرزقون" رسید.
 
یکتا با بیان اینکه تقوا مهمترین راه عزت یافتن در مسیر پیش رو است، گفت: پیروز جبهه حق قطعی است و هر چه دل خود را خالصانه به پیشگاه خداوند عرضه کنیم موفق‌تر خواهیم بود.
 
وی در آخر با تأکید بر اینکه همه زندگی خود را باید در سایه انقلاب اسلامی قرار دهیم، گفت: دغدغه‌های خود را در خصوص انقلاب اسلامی باید به دیگران نیز انتقال دهیم و نباید نائب امام عصر(عج) را در این مسیر تنها گذاشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها