خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پروش شهرستان نهاوند خبر داد

افتتاح 3 مدرسه به همت بنیاد برکت در روستاهای شهرستان نهاوند

رئیس آموزش و پروش شهرستان نهاوند از افتتاح سه مدرسه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال به همت بنیاد برکت در روستاهای شهرستان نهاوند طی امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۷۹۶۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، هادی سلگی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: امسال سه مدرسه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال به همت بنیاد برکت در روستاهای شهرستان نهاوند افتتاح می‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از این مدارس 9 کلاسه و دو مدرسه دیگر 6 کلاسه است، افزود: همچنین خیر مدرسه‌ساز نهاوندی مدرسه شهید محلاتی را با طرحی نو ظرف مدت 12 ماه بازسازی خواهد کرد.

رئیس آموزش و پروش شهرستان نهاوند ابراز داشت: مدرسه شهید محلاتی نهاوند یکی از مدارس قدیمی این شهرستان با زیربنای 2 هزار و 930 متر و در سه طبقه و 15 کلاس است که توسط آقای حمیدی خیر مدرسه‌ساز نهاوندی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون تومان بازسازی و تحویل آموزش و پرورش شهرستان نهاوند می‌شود.

وی اظهار داشت: مدرسه شهید محلاتی تا روز جمعه 29 مرداد ماه 95 تخریب و عملیات ساخت آن از روز شنبه 30 مرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

سلگی تصریح کرد: همچنین سیستم گرمایشی مدارس نیز استانداردسازی می‌شوند که سال گذشته 5 مدرسه به این سیستم مجهز شده بودند و امسال نیز قصد داریم بقیه مدارس را مجهز کنیم و اولویت با مدارسی است که از سیستم گرمایشی نفتی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: یک هزار و 983 نفر از شهرستان در آزمون سراسری سال 95 شرکت داشتند که 707 نفر در رشته‌های ریاضی و انسانی و یک هزار و 276 نفر نیز در رشته تجربی بودند.

رئیس آموزش و پروش شهرستان نهاوند از کسب رتبه 23 کشوری رشته تجربی توسط دانش آموزان نهاوندی خبر داد و گفت: امسال نیز رتبه‌های برتر در مجموعه سرپوشیده علیمرادیان تجلیل خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال قصد داریم برای بالا بردن کیفیت آموزشی از مدیرانی که کارآمدتر هستند، استفاده کنیم.

سلگی در خصوص دانش‌آموزمحوری در مدارس گفت: معلمان وظیفه دارند که کار آموزش را انجام دهند و اگر نیاز دیدند از دانش‌آموزان برای ارتقای آموزشی کلاس و درس استفاده کنند اگر غیر از این باشد با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار