معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:

آغار مرحله دوم مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور در اراک

دمنه از آغاز مرحله دوم رقابت های سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور، در سه رشته ی توپی در اراک خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۷۹۶۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

مهدی دمنه معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مرکزی و قائم مقام ستاد اجرایی سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور در اراک با اعلام این خبر افزود : مرحله دوم رقابت های سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور با حضور افزون بر یک هزار ورزشکار، مربی و سرپرست از صبح امروز در اراک آغاز شد.
 
وی ادامه داد: در این مرحله دانش آموزان در سه رشته هندبال و والیبال متوسطه اول و بسکتبال متوسطه دوم با یکدیگر به رقابت می پردازند.
 
قائم مقام ستاد اجرایی سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور در اراک ابراز داشت : پس از پایان رقابت های ورزشی دانش آموزان پسر کشور در دوره ابتدایی در اراک، از روز پنج شنبه و با ورود دومین کاروان ورزشی استان های کشور، میزبان 14 تیم بسکتبال، 29 تیم والیبال و 28 تیم هندبال از اقصی نقاط کشور به مدت 5 روز خواهیم بود.
 
دمنه اضافه کرد : در مرحله اول این مسابقات، اراک میزبان افزون بر یک هزار و 300 دانش آموز ورزشکار، مربی و سرپرست بود که در رشته های هندبال، والیبال، بسکتبال و فوتسال و نیز جشنواره طناب زنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
وی ابراز داشت : در مسابقات دانش آموزان دوره ابتدایی تحصیلی کشور، شاهد حضور پرقدرت تیم های شرکت کننده و رقابت هایی شاداب و سرشار از انرژی بودیم و امیدواریم این رویه تا پایان مسابقات ادامه داشته باشد.
 
قائم مقام ستاد اجرایی سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور در اراک ثبت یک رکورد ملی در جشنواره طناب زنی را از نقاط قابل توجه رقابت دانش آموزان دوره ابتدایی عنوان و بیان کرد: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی در پنجمین جشنواره طناب زنی کشور یکی از دانش آموزان عضو تیم خراسان رضوی با ثبت 90 رکورد در 30 ثانیه توانست رکورد کشور را به نام خود ثبت کند که به گفته کارشناسان حاضر در این رقابت ها رکوردی قابل توجه در سطح کشور و حتی آسیا می باشد.
 
مهدی دمنه اضافه کرد: عوامل اجرایی مسابقات در اراک تمام تلاش خود را به منظور میزبانی شایسته کاروان های ورزشی استان های کشور به کار گرفته اند و امیدواریم ورزشکار حاضر در سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور، با تکیه بر قدرت همت و تلاش خود، رقابتی سرشار از دوستی، نشاط و انصاف داشته باشند و ایامی شیرین و مسرت بخش را در مدت برگزاری این رقابت ها در کناریکدیگر سپری کنند.
 
سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور در 4 رشته توپی بسکتبال، هندبال، والیبال، فوتسال و جشنواره طناب زنی، با حضور افزون بر 3 هزار 800 دانش آموز ورزشکار، مربی و سرپرست از 16 مرداد ماه لغایت دوم شهریورماه به میزبانی شهر اراک برگزار می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار