مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عزت را به ایران، تشیع و اسلام هدیه دادند.
کد خبر: ۸۷۲۷۹۵۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد صبح امروز در مراسم تجلیل از آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اظهار داشت: آزادگان بخاطر اینکه اعتماد به خدا داشته و صبر و پایداری از خود نشان دادند با سرافرازی به ایران اسلامی بازگشتند.
اعلمی‌نژاد با تاکید بر اینکه شما آزادگان با توکل و عزت نفس به خودباوری رسیدید و توکل را برای جامعه به خوبی معنا کردید،دامه داد: برخی از آزادگان 10 سال با توکل بر خدا عزتمندانه همه شکنجه‌های دشمن را به جان خریدند و از اعتماد به خدا و ایمان دست نکشیدند و با صبر بر حول محور ولایت عزتمندانه به خانه برگشتند.
وی با بیان اینکه آزادگان دین خود را نسبت به نظام ادا کرده‌اند و این وظیفه را باید با رفتار خود بیش از پیش حفظ کنند، گفت: آزادگان در اسارت توانستند صبر را به معنای واقعی برسانند.
 
اعلمی نژاد با اشاره به اینکه ورودی کلمه لااله‌الاالله ولایت است، اظهار داشت: اگر چیزی غیر از آن باشد دچار خطراتی جبران‌ناپذیر خواهیم شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با تاکید به اینکه همه امور باید بر محور ولایت باشد و بر این اساس حرکت کنیم، بیان داشت: همانگونه که دستورات الهی، پیامبران و ائمه را با جان و دل به انجام می‌رسانیم باید دستورات ولایت فقیه نیز همینگونه اجرا کنیم چرا که اگر اینگونه نباشد همچون بقیه کشورها بدبخت خواهیم شد.
 
وی با تاکید بر اینکه شما آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عزت را به ایران، تشیع و اسلام هدیه دادند، تصریح کرد: این مهم را با صبر خود به منصه ظهور رساندید و در حال حاضر نیز با گوش به فرمان ولایت می‌توانید این کار را به خوبی ادامه دهید.
دکتر حیدر عزیزنژاد قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در ادامه با اشاره به اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از بهترین و پرافتخارترین دوران برای نظام و مردم ایران است، گفت: با صبر و استقامت شما آزادگان، شهدا و رزمندگان بود که ما در حال حاضر شاهد پیشرفت‌های ن کشورمان در عرصه‌های مختلف هستیم.
در پایان این مراسم از آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تجلیل شد.
انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات