دیدار فرمانده و اعضای شورای پایگاه شهید باکری از متربیان برتر

در ادامه سرکشی شورای پایگاه شهید باکری با حضور در منزل متربیان نمونه حلقه های صالحین از زحمات والدین به خاطر تربیت نیکو و خوب فرزندشان و از فرزندشان به خاطر فعالیت درپایگاه و حلقه های صالحین تقدیر شد.
کد خبر: ۸۷۲۷۸۸۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سرکشی از خانواده متربیان برتر و نمونه حلقه های صالحین از خانواده متربیان امیر حسن حضرتی، محمد قربانی تقدیر و تشکر شد.
 
در ادامه سرکشی شورای پایگاه شهید باکری باحضور در منزل متربیان نمونه حلقه های صالحین از زحمات والدین به خاطر تربیت نیکو وخوب فرزندشان و از فرزندشان به خاطر فعالیت درپایگاه و حلقه های صالحین تقدیر شد.
  
شهریارشاهمردی جانشین پایگاه شهید باکری در ابتدا باتبریک ولادت امام رضا علیه السلام توضیحاتی در مورد برنامه ها و اهداف پایگاه در ماه جاری ارائه داد و هدف اصلی از این سرکشی رو پیوند خانواده با بسیج عنوان کرد .
 
وی افزود: در این سرکشی که در روز میلاد امام رضا علیه السلام انجام شد پدر متربی محمدقربانی ضمن ابراز خرسندی ازاین حرکت خوب که باعث پیوند پایگاه با خانواده متربی می شود اظهار داشت که امروز بسیج وظیفه سنگینی در قبال مبارزه با تهاجم فرهنگی دارد و تنها بسیج میتواند در مقابل دشمن مقابله کند چرا که بسیج تاکنون ثابت کرده که حافظ خوت شهدا و ارزش ها است.
 
خبرنگار بسیجی: بیسیم چی
 
امیرحسین حضرتی
امیرحسین حضرتی
امیرحسین حضرتی
امیرحسین حضرتی
محمد قربانی
محمد قربانی
محمد قربانی
محمد قربانی
محمد قربانی
محمد قربانی
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها