خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه لارستان با اشاره به اینکه تاکنون ۹ گروه جهادی از بسیجیان دانش‌آموز، دانشجو و اقشار برای شرکت در اردوهای جهادی اعلام آمادگی کرده‌اند گفت: گروه‌های جهادی به مناطق محروم لارستان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۲۷۸۵۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
امیر جاهدی بعدازظهر امروز در حاشیه بدرقه اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم این شهرستان در جمع خبرنگاران با برشمردن آثار فردی و اجتماعی و مادی و معنوی اردوهای جهادی اظهار داشت: شرکت در اردوهای جهادی سبب خودسازی است.

وی با بیان اینکه شرکت در اردوهای جهادی سبب درک زندگی سخت در مناطق محروم می‌شود افزود: جوانانی که امروز در این اردوها شرکت می‌کنند، در آینده که دارای مسئولیت شوند، بهتر دغدغه‌های مردم محروم را درک و رسیدگی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان یکی دیگر از آثار اردوهای جهادی را دل بریدن از وابستگی‌های زودگذر دنیوی دانست و تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره اجرای اردهای جهادی و مکلف دانستن مردم و مسئولان برای شرکت در این اردوها، همه ما باید نسبت به این مهم اهتمام داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 9 گروه جهادی از بسیجیان دانش‌آموز، دانشجو و اقشار برای شرکت در اردوهای جهادی اعلام آمادگی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد نیروهای شرکت‌کننده در اردوهای جهادی به 1 هزار و 200 نفر ساعت می‌رسد.

جاهدی با اشاره به اینکه جهادگران با سفر به روستاهای محروم منطقه لارستان اقدام به انجام فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و بهداشتی می‌کنند، گفت: به طور میانگین این گروه‌ها 9 روز در هر منطقه استقرار می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها