فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اردستان:

اجراي 90 طرح اقتصاد مقاومتي در اردستان

سرهنگ پاسدار حسن فخرل در نشست خبري با خبرنگاران افزود: سهميه شهرستان در سال جاري 90 طرح اقتصاد مقاومتي است و در اين ارتباط در مرحله اول 30ميليارد ريال تسهيلات به متقاضيان پرداخت مي شود.
کد خبر: ۸۷۲۷۸۲۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار حسن فخرل  افزود: سهميه شهرستان در سال جاري 90 طرح اقتصاد مقاومتي است و در اين ارتباط در مرحله اول 30ميليارد ريال تسهيلات به متقاضيان پرداخت مي شود.


سرهنگ فخرل افزود: طرحهاي اقتصاد مقاومتي سال جاري هدفمند و در جهت چرخه توليد و اقتصاد خواهد بود.

وي با بيان اينكه با اجراي اين طرحها 120شغل دائم ايجاد خواهد شد تصريح كرد: اين طرحها شامل پرورش دام سنگين ،شتر،ماكيان،شيلات ،شترمرغ ،قارچ خوراكي،گلخانه ،سيفي ،محصولات غذائي ،گلخانه پرورش نهال،كشت زعفران،صنايع تبديلي و فراوري محصولات انار مي باشد .

سرهنگ فخرل خاطر نشان كرد: در سال 94 تعداد 200طرح اقتصاد مقاومتي با پرداخت 40ميليارد ريال تسهيلات در شهرستان اجرائي شد ودر اين راستا 180نفر مشغول به كار شدند.

وي گفت: شهرستان اردستان رتبه اول استان را در جذب تسهيلات اقتصاد مقاومتي در سال 94 به خود اختصاص و به عنوان شهرستان نخبه در جشنواره مالك اشتر در تهران معرفي شد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اردستان در خصوص اردوهاي جهادي گفت: اين اردوها با شركت 1000نفر از جوانان و نوجوانان دانش آموز ،دانشجو و ميانسال به روستاها و مناطق محروم شهرستان در قالب اردوهاي يك -سه –هفت –ده و دوازده روزه اعزام شدند.
 
منبع اخبار : سازمان بسيج سازندگي استان اصفهان ,
ارسال نظرات