کارگردان و مستندساز کشورمان در گفتگو با «بسیج»:
مهدی زمانپور کیاسری گفت: همه هنرمندان در کلیه رشته ها باید حواسشان را جمع کنند چرا که راه یا درست است یا نادرست و راه میانه ای در این خصوص وجود ندارد و مسامحه کاری ها هنرمندان را از مسیر درست خارج می کند.
کد خبر: ۸۷۲۷۸۱۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
مهدی زمانپور کیاسری مستندساز کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب بر حفظ حریم انقلاب در حوزه فرهنگ و هنر گفت: به اعتقاد من رهبری نگاه عالمانه و آگاهانه در همه موضوعات دارند.

وی افزود: شاید خیلی از آقایان ساعتها صحبت کنند و یک حرف حسابی نزنند ولی رهبر معظم انقلاب یک جمله و تیتر کوچک می فرمایند که می شود مدتها راجع به آن فکر و بحث کرد.

زمانپور کیاسری اظهار داشت: نکته هایی که ایشان در باب فرهنگ و هنر تذکر می دهند کاملا درست بوده و همه هنرمندان در کلیه رشته ها باید حواسشان را جمع کنند چرا که راه یا درست است یا نادرست و راه میانه ای در این خصوص وجود ندارد و مسامحه کاری ها هنرمندان را از مسیر درست خارج می کند.

کارگردان و مستندساز کشورمان تصریح کرد: دشمن می خواهد نگاه ما را تغییر دهد و هزارها میلیارد برای این موضوع هزینه می کند و یک سری مسائل جعلی در حوزه فرهنگ و هنر ایجاد می کند تا همه چیز را بر عکس نشان دهد.

زمانپور کیاسری ادامه داد: انتقادهای سازنده باید باشد چرا که اگر ریشه یابی نکنیم معنا ندارد، به سفارش رهبر معظم انقلاب باید انتقاد کارگشا داشته باشیم اگر این نقد ها دلسوزانه باشند موجب رشد و تعالی می شود ولی اگر نق زدن باشد جز تلخی هیچ سودی ندارد.

وی گفت: فیلم و سینما بهترین فرصت برای تبلیغ ارزش های اسلامی و حقایق دینی است و این مفاهیم باید به گونه ای به تصویر کشیده شوند که برای مخاطب جذاب باشد.

ارسال نظرات