ستاد برگزاری جشنواره برترین های مساجد استان قزوین از پایان یافتن مراحل داوری و اجرای موفق جشنواره در استان خبر داد .
کد خبر: ۸۷۲۷۷۶۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، و به نقل از ستاد برگزاری جشنواره برترین های مسجد استان قزوین ، هماهنگی برای اجرای جشنواره در استان به روزهای پایانی نزدیک می شود .

بنابر گزارش های رسیده ازستاد برگزاری جشنواره برترین های مسجد استان قزوین ، طی جلسه ای دستورالعمل برترین های مسجد با حضور مسئولین بسیج مساجد و محلات نواحی هفتگانه استان قزوین تشریح شد. در ادامه درنواحی جلسات مشابه تشکیل و کارگروه ها برای ارزیابی نفرات و مساجد برتر تشکیل و نفرات برگذیده نواحی به استان معرفی شدند.

در این راستا ستاد برگزاری جشنواره برترین های مسجد استان در روز چهارشنبه 27/5/95 تشکیل می شود و نفرات برتر کشوری مشخص و به سازمان بسیج مساجد و محلات معرفی و نفرات برتر استانی در جشنواره استانی تشویق می گردند.

جشنواره با همکاری ناحیه امام حسن (ع)( ناحیه مرکز استان) در مسجد خاتم الانبیا (ص) باسخنرانی امام جمعه استان، حضرت آیت الله عابدینی و با حضور مسئولین استانی تشکیل می شود.

دعوت نامه های جشنواره چاپ و توزیع شده است. پوسترهای طراحی شده جشنواره جهت فضا سازی  شهرستان ها در اختیار نواحی هفتگانه قرار داده شد و فضاسازی استان نیز با بیلبرد و تیربرد شکل گرفته و هماهنگی لازم با روابط عمومی سپاه استان جهت پخش تیزر و تهیه گزارش پوشش خبری توسط سیمای استان نیز انجام شده است.

انشاالله با کمک همه دست اندرکاران شاهد جشنواره ای پویا و پربار دراستان قزوین باشیم.

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات