فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر خاکعلی استان قزوین:

زنده نگه داشتن ارزش ها مهم ترین رسالت بسیجیان است

فرمانده حوزه نرجس خاتون شهر خاکعلی استان قزوین با اشاره به اجرای برنامه های دهه کرامت اظهار کرد: مهم ترین هدف ما از برگزاری برنامه ها زنده نگه داشتن ارزش ها است.
کد خبر: ۸۷۲۷۷۵۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج،  زهره رستگار فرمانده حوزه نرجس خاتونشهر خاکعلی استان قزوین ، درمراسم دهه کرامت که با حضور مردم و بسیجیان برگزار شد، گفت: حوزه مقاومت بسیج نرجس خاتون در دهه کرامت برنامه های متفاوت و متنوعی اجرا کرد.

وی به عناوین این برنامه ها اشاره کرد و افزود: نشست های بصیرتی، حلقه‌های صالحین، برگزاری کلاس‌های ورزشی مانند پیاده روی، کلاس های بسکتبال، تکواندو، نمایش فبلم هنگامه با موضوع مدافعان حرم و دیدار باخانواده های شهدا از برنامه‌هایاین دهه است.

رستگارد رادامه خاطر نشان کرد: مخاطبان این برنامه ها دردرجه اول بسیجیان حوزه هستند که برای آنها برنامه های خاص دیگری نیز درنظر گرفته شده است، ولیکن تلاش شده که برنامه‌ها را به مخاطبان خاص محدود نکنیم تا عامه مردم نیز بتوانند در آن شرکت کنند.

فرمانده حوزه مقاومت با اشاره به اهداف برگزاری این برنامه‌ها گفت: هدف اصلی ما از اجرای برنامه های دهه کرامت زنده نگه داشتن ارزش ها است و حفظ انسجام بین نیروهای بسیج که مناسبت ها و برنامه های دهه کرامت بهترین بهانه برای انسجام نیروهای بسیجی است.

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات