مسئول کارگروه علمی بسیج اساتید شهرستان قروه گفت: اگر وام‌های کارآفرینی به درستی پرداخت و اجرا شوند می توان شاهد توسعه بود.
کد خبر: ۸۷۲۷۶۷۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مسئول کارگروه علمی بسیج اساتید شهرستان قروه در نشست کارگروه علمی بسیج دانشگاه قروه اظهار کرد: این کارگروه از سال 92 با هدف شناسایی معضلات و چالش ها و ارائه راهکارهایی شروع به فعالیت کرد.

حسین شاهرخی افزود: نشست کارگروه علمی بسیج وضعیت موجود و مسائل روز را شناسایی و راهکارها را ارائه می‌دهند و این راهکارها از طریق مراجع ذی ربط پیگیری می شود.
وی با اشاره به اینکه نرم‌افزار سامانه جامع بسیج در شهرستان قروه یکی از ابتکاراتی است که توسط کارگروه علمی بسیج ارائه شده است، ادامه داد: در حوزه کشاورزی باید دانشگاه‌های کارآفرین ایجاد کرد و بحث مشکلات پژوهشی و کارآفرینی با محوریت اقتصاد مقاومتی با ایجاد شورای تعاملی بین دانشگاه ها مرتفع شود.
رئیس کارگروه علمی بسیج اساتید شهرستان قروه با بیان اینکه بحث بازار برای توسعه با مشکل مواجه است بیان کرد: برای رونق و توسعه بازار به یک تجارت الکترونیکی برای فروش محصولات و بازاریابی نیازمند هستیم و به کمک آی تی می توان بازارهای جدید راه اندازی کرد.
وی با تاکید بر اینکه اگر وام های کارآفرینی به درستی پرداخت و اجرا شوند می توان شاهد توسعه بود، گفت: در بحث آی تی می توان اشتغالزایی خوب و پایداری فراهم کرد.
شاهرخی با اشاره به اینکه در سال جاری کردستان به عنوان پایلوت آی تی کشور در نظر گرفته شده است افزود: با ایجاد یک محصول در حوزه فناوری آی تی می توان زمینه 75 شغل ثابت و پایدار را به وجود آورد که نیاز است در این حوزه سرمایه گذاری شود.

ارسال نظرات