مدیر آموزش و پرورش شهرستان کامیاران گفت: در مرحله سوم از اعزام ها 150 دانش آموز این شهرستان به همراه عوامل اجرایی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی سنندج و مریوان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۲۷۶۷۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نبی ساعدی در حاشیه اعزام این دانش‌آموزان افزود: حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی سپاه پاسداران کامیاران با همکاری اداره آموزش وپرورش این شهرستان در ادامه فعالیت هایی تابستانی، اقدام به اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی مریوان و سنندج کرد.

وی اضافه کرد: تاکنون در دو مرحله 150 دانش آموز مدارس مختلف کامیاران به این مناطق اعزام شده و در مرحله سوم نیز 150 دانش آموز دیگر روز یکشنبه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
وی اردوی راهیان نور را مهمترین برنامه فرهنگی در مقابله با هجمه نرم دشمنان عنوان کرد و گفت: آشنایی دانش آموزان با خاطرات دفاع مقدس و مناطق عملیاتی نوعی دمیدن روح تعهد دینی، اسلامی و معنوی در نوجوانان است.
ساعدی افزود: کاروان های راهیان نور فرصت مناسب و مغتنمی برای تعمیق باورهای انقلاب و ارزش های شهدا در بین نسل های جوان بوده و این امر به تقویت روحیه ایثار و استکبارستیزی آن ها کمک می کند.
وی اظهار کرد: کاروان های راهیان نور بهترین عامل برای حفظ ارزش های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان جامعه است که باید در جامعه ترویج پیدا کند.
به گفته ساعدی، در این اردوها دانش آموزان از یادمان دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی بازدید کرده و در حاشیه دریاچه زریبار در برنامه های فرهنگی و تفریحی مختلفی شرکت می کنند.

ارسال نظرات