بسیج شهرستان دماوند از طرح‌های اقتصاد مقاومتی حمایت می کند

خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند از طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج در این شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۸۷۲۷۶۷۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند در خصوص طرح‌های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: نخستین بازدید از منزل خانم رمضانی در رودهن انجام شد؛ این بانو در زمینه سبزیجات خانگی، سیب و مرکبات فعالیت می‌کند و محصولات خود را به فروش می‌رساند.

حمید تقی بخشی ادامه داد: غرفه‌ای در بازار روز رودهن در نظر گرفته شده است تا افراد بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند.

وی در خصوص دیگر طرح‌های اقتصاد مقاومتی گفت: توسعه گاوداری، رفع مشکل تأمین علوفه، توسعه پرورش ماهی در حیاط منزل، توسعه اقداماتی نظیر صنایع تبدیلی ترشیجات و سبزی خانگی که اشتغال‌زایی را نیز در پی داشته است، از جمله طرح‌هایی هستند که با تسهیلات اقتصاد مقاومتی امکان فعالیت آنها ایجاد شده است.

مسؤول قرارگاه اقتصاد مقاومتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند افزود: ایجاد کارگاه خیاطی، توسعه گلخانه گیاهان تزئینی، تبدیل انباری کوچک در منزل به کارگاه تولید لیوان کاغذی از دیگر طرح‌های اقتصاد مقاومتی بوده که با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی اشتغال‌زایی هم برای عده‌ای ایجاد و امکان توسعه آن نیز فراهم شده است.

 

 

ارسال نظرات