نشست فرهنگسازی سبک زندگی اسلامی در اردل برگزار شد

نشست فرهنگ سازی سبک زندگی اسلامی در امام زاده عزیز اردل برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۷۶۵۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل بیان داشت: یکی ازابعادپیشرفت با مفهوم اسلامی عبارتست از سبک زندگی کردن، رفتار اجتماعی، شیوه ی زیستن .
وی با اشاره به بیانات رهبری در این باره گفت: تمدن نوین اسلامی دو بخش دارد؛ یک بخش ، بخش ابزاری است، یک بخش دیگر متنی واصلی واساسی است که علم اختراع ، صنعت ، سیاست، اقتصاد اقتدار سیاسی ونظامی بخش ابزاری تمدن است واما بخش حقیقی آن چیزی است که متن زندگی ما را تشکیل می دهد؛ که همان سبک زندگی است واین بخش اصلی وحقیقی تمدن است 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل در ادامه گفت: سبک رندگی تابع تفسیراز زندگی است.هر هدفی که مابرای زندگی معین می کنیم برای خودمان تفسیر کنیم، به طور طبیعی متناسب با خود یک سبگ زندگی ترسیم به ماتپیشنهاد می شود.یک نقطه ی اصلی وجود دارد وآن ایمان است.وبدون ایما ن پیشرفت در هیچ یک ازاین بخشها امکان پذیر نیست.
وی عنوان کرد: تقلید از غرب جز فاجعه وضرر چیزی به بار نمی آورد، وبرای کشورهایی که این تقلید را برای خودشان روا دانسته اندو عمل کردند جز ضرر وفاجعه به بار نیاورده حتی ان کشورهایی که در ظاهر به صنعتی وثروتی هم رسیدند. زیرا هر جا غربیها وارد شدند فرهنگ بومی آن کشور را نابود کردند بنیانهای اصلی واساسی اجتماعی را از بین بردند. 
ارسال نظرات