خبرهای داغ:
رئیس شبکه دامپزشکی جوانرود از پلمب یک واحد کبابی متخلف در این شهرستان به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۷۶۲۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲
به گزارش برنگار خبرگزاری بسیج از جوانرود، احمد امیری از پلمب یک واحد کبابی متخلف در شهرستان جوانرود خبر داد و اظهار داشت: گزارش تخلف صورت گرفته از سوی این واحد توسط گزارشات مردمی به شبکه دامپزشکی واصل شد.

 

وی افزود: با توجه به گزارشات مردمی مبنی از استفاده گوشت غیرحلال در این واحد متخلف، اکیپ های نظارتی دامپزشکی و بهداشت شهرستان بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

 

به گفته رئیس شبکه دامپزشکی جوانرود، توسط کارشناسان دامپزشکی و بهداشت جوانرود از تمامی گوشت های موجود در واحد کبابی مذکور نمونه برداری به عمل آمد و به آزمایشگاه مرجع مرکزی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه ارجاع داده شد.

 

امیری خاطرنشان کرد: در نتیجه آزمایشات صورت گرفته مشخص شد که این واحد متخلف در مواد مصرفی خود ضایعات مرغ مخلوط با گوشت گوسفند و گاو استفاده کرده است.

 

وی یادآور شد: تخلف صورت گرفته از سوی واحد کبابی متخلف به دادستانی شهرستان جوانرود ارجاع داده شده و حکم پلمب این واحد نیز بلافاصله اخذ گردید و این حکم به مرحله اجرا درآمد و در این زمینه پلاکارد تخلف بهداشتی نیز بر درب واحد کبابی نصب شد.

 

رئیس شبکه دامپزشکی جوانرود از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی  ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه اطلاع دهند.

ارسال نظرات