خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید استان قم با اشاره به برگزاری مراسم گرامی داشت ورود آزدگان به میهن اسلامی گفت: این مراسم فردا پس از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی قشقاوی معاون وزیر امور خارجه در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۷۵۸۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
مراسم بزرگداشت ورود آزادگان به میهن فردا در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید جواد هاشمی پیش از ظهر  امروز در نشست خبری به مناسبت سال روز ورود آزادگان به میهن اسلامی که در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید برگزار شد، اظهار داشت: آزادگان در 8 سال جنگ تحمیلی با غیرت و صلابت ایستادگی کردند و با  جان‌های تکه شده و بی ادعا و بدن‌های سوخته و شکنجه شده در نبود امام راحل به میهن بازگشتند.

مدیرکل بنیاد شهید استان قم با اشاره به لزوم آگاهی نسل جوان از رشادت‌های رزمندگان افزود: نسل چهارم انقلاب اسلامی باید این موضوع را بدانند که آزادگان برای حفظ اسلام و ارزش‌های انقلاب شدیدترین شکنجه‌ها را متحمل شدند اما ایستادگی کردند و سربلند شدند.

هاشمی با اشاره به اوضاع منطقه و اقدامات رژیم آل‌سعود علیه کشورمان بیان کرد: این رژیم از ابتدا تاکنون به مقابله با انقلاب اسلامی پرداخته و از هیچ تلاشی دریغ نکرده است، رژیم سعودی بودجه‌های زیادی در اختیار منافقان قرار می‌دهد و قصد دارد ایران از هدف خود دور کند که تاکنون به هدف خود نرسیده است. استان قم دارای  600 آزاده است که 11 نفر آنها به لقاءلله پیوستند، 20 آزاده نخبه در قم وجود دارد  و بسیاری از این آزاده‌ها طلاب و اساتید حوزه علمیه هستند و در حوزه‌های علمیه تدریس دارند.

مدیرکل بنیاد شهید قم با اشاره به برگزاری مراسم گرامی داشت ورود آزدگان به میهن اسلامی گفت: این مراسم فردا  پس از اقامه نماز مغرب در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. قشقاوی معاون وزیر امور خارجه سخنران این  مراسم است و همچنین سید جواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید قم در این مراسم به سخنرانی می پردازد، خاطره گویی و تواشیح و برنامه‌های ویژه‌ای در این مراسم برگزار می‌شود.
ارسال نظرات