خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود گفت: شاهرود میزبان مسابقات کیک بوکسینگ بانوان انتخابی استان سمنان جهت حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان و بزرگسالان خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۲۷۵۶۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
محمد محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: شاهرود میزبان مسابقات کیک بوکسینگ بانوان انتخابی استان سمنان جهت حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان و بزرگسالان خواهد بود.

وی افزود: این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در روزهای چهار شنبه و پنج شنبه 27 و 28 مرداد در مجموعه ورزشی کوثر شاهرود برگزار می شود.

محمدی با اشاره به برگزاری مسابقه رالی خانوادگی در هفته دولت خاطر نشان کرد: به همت هیأت موتورسواری و اتومبیل رانی استان به مناسبت هفته دولت مسابقه رالی خانوادگی در روزهای دوشنبه و سه شنبه 4 و 5 شهریور برگزار می گردد.

وی تصریح کرد: این مسابقه به مدت 2 روز در کل محدوده استان برگزار می گردد و مسیر رالی از شرق استان شهرستان میامی آغاز و پس از عبور از تمامی شهرستان های استان به شهر سمنان ختم می می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود بیان کرد:به نفرات برتر جوایز ارزنده ای معادل شصت میلیون ریال وجه نقد پیش بینی شده است و ثبت نام این مسابقه از روز سه شنبه 26مرداد در تمامی ادارات ورزش و جوانان سطح استان سمنان آغاز می شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی بانوان ورزشکار و کارکنان ادارات شاهرود و بسطام اظهار کرد: این برنامه از محل روستای ابرسج به سمت آبشار ابرسج با دیدگاه جامعه ای بدون دخانیات و شعار قلیان و سیگار دشمنان بزرگ سلامتی برگزار گردید.

محمدی با اشاره به برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی استان انتخابی کشور در رده سنی جوانان گفت: مسابقات بوکس قهرمانی استان در رده جوانان انتخابی کشور به میزبانی هیأت بوکس شهرستان شاهرود در خانه بوکس با حضور تیم های شاهرود، دامغان، سمنان برگزار گردید.

وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات غلامحسین درویش پرور از اعضای کمیته فنی بوکس ایران حضور داشت و در پایان مسابقات تیم شاهرود با کسب مقام های اول تا پنجم مقتدرانه قهرمان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود با اشاره به نام قهرمانان بوکس گفت: محسن اشراقی ۴۹ کیلوگرم، مهدی حبیبی ۵۶ کیلوگرم،محمد جواد عامریان ۶۹ کیلوگرم، محمد دلگشا۸۱ کیلوگرم، رضا ناصری۹۱+ کیلوگرم همگی از شاهرود قهرمان شدند.

وی با اشاره به قهرمانی مقتدرانه کاراته شاهرود در مسابقات قهرمانی باشگاه های استان در دامغان افزود: هیئت کاراته شهرستان شاهرود با اعزام 4 تیم کامل در دو بخش آقایان و بانوان در مسابقات قهرمانی باشگاه های استان که به میزبانی دامغان برگزار گردید با اقتدار مقام های اول و دوم مسابقات آقایان را از آن خود کرد.

محمدی ادامه داد: در بخش آقایان تیم هیأت کاراته شاهرود با مربیگری داریوش رضایی و سید صادق سید رضایی با 10 طلا، 1 نقره و 1 برنز مقام اول؛ تیم باشگاه الهادی شاهرود با مربیگری علی یکتاپرست با 6 طلا، 3 نقره و 3 برنز مقام دوم مسابقات را کسب نمودند. در بخش بانوان نیز بانوان شاهرودی تعدای مقام انفرادی کسب گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها