خبرهای داغ:
رییس اداره گاز هندیجان گفت:در روستاهای ناصر آباد و چم کلگه به مساحت ۱۰کیلومتر گاز رسانی شده که تاپایان سال ۹۵تمام روستاها صددرصد گاز رسانی خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۲۷۵۶۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
سیف الله قنواتی عصر دوشنبه درگفت وگو باخبرنگار بسیج در هندیجان اظهار کرد:بیش از ۶هزار مشترک گاز در هندیجان وجود داردکه از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی افزود: ۲ایستگاه پایدار خط گاز برای تقویت گاز رسانی و بهبود خطوط گازی  با هزینه بالغ بر ۵۰میلیارد ریال در هندیجان با رفع مشکل سندی  تا قبل از پایان سال راه اندازی خواهد شد.

وی بابیان تأثیرات احداث ایستگاه های پایداری خط گاز گفت:با احداث  این دو ایستگاه پایدار خط گاز مبلغ  ۱۵۰میلیون تومان به شهرداری هندیجان کمک مالی از طرف شرکت گاز خواهد داشت وتا کنون این ایستگاه ها پایدار ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

قنواتی رییس اداره گاز هندیجان عنوان کرد: یکی از اهداف مهم  و  پیگیری شده در سال ۹۵ گاز رسانی به روستاهادر مسیر جاده دیلم و هندیجان است وتاکنون بیش از ۴۰۰خانوار در روستاهای هندیجان از نعمت گاز برخوردار شده اند.

وی بااشاره کلاس های آموزش ایمنی در هندیجان بیان کرد:برای آشنایی با ایمنی گاز در منازل و آگاهی از خطرات احتمالی کلاس های آموزی برای مشترکین گاز هندیجان در سالن اداره گاز  برگزار می شود.

خبرنگارهندیجان محمدرضا شعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها