خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

"آزادگان" ‌روحیه مقاومت و ایستادگی را به نسل جوان منتقل کنند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه آزادگان باید روحیه مقاومت و ایستادگی را به نسل جوان منتقل کنند، گفت: آن چه که دفاع مقدس و بازگشت آزادگان را برجسته‌تر کرد مقاومت و ایستادگی رزمندگان در برابر متجاوزان بود.
کد خبر: ۸۷۲۷۵۶۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی با اشاره به فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اظهار داشت: روز بازگشت آزادگان یک روز بسیار بزرگی است که باید آن را گرامی داشت و ارزش ویژه‌ای برای این روز قائل شد و به عنوان یک کار شایسته از آن تقدیر کرد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس یکی از برجسته‌ترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی است که ملت ایران با رهنمودهای امام راحل در برابر تجاوز دشمن قاطعانه ایستادگی کرد، آن چه که دفاع مقدس و بازگشت آزادگان را برجسته‌تر کرد مقاومت و ایستادگی رزمندگان در برابر متجاوزان بود.

وی انتقال روحیه مقاومت و ایستادگی آزادگان به نسل جوان را نیاز جامعه امروز دانست و بیان کرد: گرامیداشت روزهای انقلاب گرامیداشت ایام‌الله و ارزش‌ها و گفتمان مقاومت و برای آینده چراغ راه است که نباید آن را به‌عنوان حادثه‌ای تاریخی محدود کرد.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه رسانه‌ها باید واقعیت‌های دفاع‌مقدس و برخورد دشمن با آزادگان را بدون کم و کاستی به‌صورت مناسب منعکس کنند، گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در انتقال گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان دارند، آزادگان در قید حیات هستند و باید از سخنان ارزشمند آن‌ها استفاده شود و با تولید فیلم و برنامه‌های مناسب به تبیین رشادت‌های آنا‌ن پرداخته شود.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها وظیفه دارند این روزهای بزرگ انقلاب اسلامی را به یاد ملت بیاورند چون این یادآوری هدایت‌آفرین و راهگشای حرکت آینده ما و انقلاب است و سبب مصون ماندن ارزش‌های انقلاب اسلامی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن می‌شود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه بازگشت پیروزمندانه آزادگان به میهن یکی از جلوه‌های شیرین انقلاب اسلامی است، خاطر‌نشان کرد: آزادگان با مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن نشان دادند که اسیر می‌شوند اما ذلیل نمی‌شوند و در راستای حفظ اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی همه هستی خود را فدا می‌کنند.
ارسال نظرات