خبرهای داغ:
فرماندار هندیجان گفت:برنامه ها یک ساله دستگاه های اداری هندیجان در قالب پروژه های عمرانی،اقتصادی،علمی فرهنگی ،ورزشی و آموزشی با اطلاع رسانی به مردم معرفی می شوند.
کد خبر: ۸۷۲۷۵۵۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،ستاد هماهنگی و برنامه ریزی هفته دولت پیش از ظهر دوشنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسؤلان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

سید مهران رفیعی در این ستاد هماهنگی اظهار کرد:۳۷از انقلاب اسلامی ایران می گذرد که در دولت های گذشته تا کنون کارهای خوبی برای پیشرفت کشور و رفاه حال مردم خدمات بسیاری در تمام زمینه ها انجام گرفته است.

وی افزود:در هفته دولت پروژه های عمرانی ، بهداشتی ،فرهنگی ،ورزشی در هندیجان راه اندازی خواهد شد.

وی بابیان حوادث تصادفات در خیابان های هندیجان گفت:از ابتدای سال تا کنون ۸نفر از شهروندان هندیجان در حوادث تصادف خیابانی کشته شدند که با همکاری شهرداری و راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی شهرستان کارهای خوبی در آسفالت شدن خیابان و معابر ، نصب چراغ های راهنمایی ، تابلوهای هشدارهای ایمنی و سرعت گیرها انجام گرفته است.

رفیعی فرماندار هندیجان عنوان کرد:در هفته دولت پیگیرهای شهرداری  نخستین زمین چمن  مصنوعی با مساحت ۲هزار و دویست و چهل متر با دیوار کشی فلزی برای جوانان شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به تعمیر و بازسازی پل کمر بندی بیان کرد:با تلاش اداره راه وشهرسازی تعمیر و بازسازی پل کمربندی هندیجان به هزینه مبلغ ۱۴۰میلیون تومان به پایان رسیده وهمچنین  ۴خط جاده هندیجان به سمت ماهشهر با مساحت ۱۰کیلومتر در روز های آینده به بهره برداری خواهد رسید.
خبرنگار  هندیجان محمدرضاشعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها