پلاکاردی با عنوان «با روحانی تا ١٤٠٠» نیز در دست هواداران خودنمایی می‌کرد. همچنین تعدادی از هواداران حسن روحانی...
کد خبر: ۸۷۲۷۵۴۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

حسن روحانی رئیس جمهور در ادامه‌ی سفر‌های استانیش که به یادگار از محمود احمدی‌نژاد باقی مانده‌است راهی دیار کهگیلویه و بویراحمد شد! او در جمع مردم یاسوج سخنانی بیان کرد که اغلب با فعل آینده‌ همراه بود!

«بدانید همان‌طور که این دولت توانست تورم را تک‌رقمی کند، به حول و قوه الهی با حمایت شما مردم رونق را به اقتصاد کشور بازخواهد گرداند.»

«امروز روزی است که ما با کمک غیورمردان ایران توانستیم کاری کنیم که زنجیرهایی که برای قطع ارتباط‌ ‌کردن بانک‌های ایرانی و خارجی ایجاد کرده بودند، پاره شود. امروز از سراسر دنیا در عرض کمتر از یک سال، ٣٥٠ هیأت اقتصادی و ١٦٠ هیأت سیاسی به سرزمین ما سفر کرده‌اند

«در این استان آب و باران فراوانی وجود دارد که بیشتر همسایگان از آن استفاده می‌کنند، اما باید مردم این استان از آب سرشار رودخانه‌های آن بهره‌مند شوند. من در تهران در هیأت دولت اعلام کردم که دولت تمام توان خود را برای شروع ساخت سد تنگه‌سرخ انجام خواهد داد و بودجه لازم را برای تکمیل مطالعات و آغاز ساخت این سد اختصاص می‌دهد

این ها گزیده‌ای از سخنان رئیس جمهور محترم در آخرین سال و واپسین ماه‌های حضور وی در پاستور است.بعید است برخی وعده‌های رئیس جمهور در این سخنرانی در این ماه‌های باقیمانده عملی باشد.همانطور که ماه‌ها و سال‌ها از وعده‌ی 100 روزه‌ی معروف وی می‌گذرد.

خبرگزاری ایرنا در گزارشی در خصوص حواشی حضور رئیس جمهور از یاسوج نوشته است :«پلاکاردی با عنوان «با روحانی تا ١٤٠٠» نیز در دست هواداران خودنمایی می‌کرد. همچنین تعدادی از هواداران حسن روحانی با دردست‌داشتن بادکنک‌ها و شالبندهای بنفش از دستاوردهای دولت و دیپلمات‌های دولت یازدهم و برجام حمایت کردند.»

جالب آنکه اخیرا محمدحسین مقیمی معاون و قائم‌مقام وزیر کشور در خصوص فعالیت‌های انتخاباتی پیش از موعد گفته است :« قبلا سخنرانی‌هایی که رصد می‌کردیم دینی و مذهبی بود، یکی، دو هفته است که برخی از سخنرانی‌ها رنگ و بوی انتخاباتی گرفته است که اینها خلاف است؛ حتما شورای نگهبان بررسی‌های خود را انجام می‌دهد و در تأیید صلاحیت‌ها اعمال می‌کند.»

ارسال نظرات