دبیرکل جبهه پیروان بابیان اینکه با توجه به عدم پشیمانی و توبه سران فتنه از عملکرد گذشته امکان رفع حصر منتفی است گفت: اگر سران فتنه در هر دادگاه عادلانه‌ای محاکمه شوند احکام سختی در انتظار آنان خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۲۷۵۴۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج،محمدرضا باهنر دبیر کل جبهه پیروان با اشاره به مصاحبه اخیر خود با یکی از رسانه‌های اصلاح‌طلب و صحبت‌هایی که درباره پیغام به موسوی یکی از سران فتنه مطرح‌شده بود، اظهار داشت: در خصوص ابهاماتی که پیرامون مصاحبه بنده با خبرگزاری ایلنا به وجود آمده و دستاویزی شد که برخی از افراد و رسانه‌ها مکنونات و آرزوهای خود را منتسب به تحلیل بنده کنند و البته درصدد قلب واقعیت عملکرد سران فتنه بر بیایند باید توضیحاتی را مطرح کنم.

باهنر ادامه داد: اولاً ازآنجاکه این‌جانب هیچ ارتباط رسمی علنی و غیرعلنی با سران فتنه ندارم و نمی‌توانم داشته باشم (طرح پیغام به موسوی) شائبه ارتباط را تداعی می‌کند و این به نفع دوستانشان نیست چراکه با توجه به عملکرد و هزینه‌هایی که آن‌ها برای ملت و کشور به همراه داشتند محاکمه در هر دادگاه عادلانه‌ای که صورت گیرد احکام سختی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

دبیر کل جبهه پیروان تصریح کرد: نکته دوم این است که ازآنجاکه خیلی واضح است که حداقل نشانه اینکه متوجه شوید فردی متنبه شده است، پشیمانی وی از عملکرد گذشته است؛ تحلیل بنده این است که با توجه به اینکه هیچ نشانه‌ای از پشیمانی و توبه آن‌ها در دست نیست، امکان رفع حصر نیز منتفی است.

وی به فارس گفت: شاید جا داشته باشد تا به‌عنوان یک کنشگر مسائل سیاسی که به جرأت می‌توانم ادعا کنم بیشترین ارتباط را به‌صورت ماهانه، هفتگی و روزانه با رسانه‌ها از جناح‌های مختلف سیاسی دارم بگویم که شایسته نیست برخی رسانه‌ها با تقطیع سخنانی که در برهه‌های مختلف گفته‌شده و شرط زمان و مکان بر آن‌ها مترتب است سعی کنند آرزوهای خود را به‌عنوان خبر تولید کنند و خوانندگان را کاملاً گیج و مبهوت کرده که این مطالب کی، چگونه و در چه زمان تولیدشده است.

باهنر در پایان یادآور شد: به‌هرحال امیدوارم خداوند متعال صدق گفتار را که به نظر بنده بزرگ‌ترین نعمتی است که می‌تواند در اختیار انسان قرار گیرد به همه ما عطا کند.

 محمدرضا باهنر در مصاحبه اخیر خود گفته بود «اگر قرار باشد دادگاهی برای این افراد برگزار شود حکم اجرایی در مورد آن‌ها خیلی سخت است و نتیجه رأی این دادگاه هم به ضرر اصلاح‌طلبان و هم به ضرر خود این افراد خواهد بود. حتی اخیراً هم برای آقای مهندس موسوی پیغام فرستادم که اعلام کند درصورتی‌که آزاد شود تا سال‌ها فعالیت سیاسی انجام نخواهد داد، اما گویا وی نپذیرفت.»

ارسال نظرات