یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با«بسیج»:
بلوکی گفت: در یک جلسه ای که بنده داشتم آمارهای ناراحت کننده ای دریافت کردم که در حال حاضر سه هزار نخبه داریم که حتی این ها هم بیکار هستند وجای نیست که از آن ها استفاده شود.
کد خبر: ۸۷۲۷۴۹۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

مهندس محسن بلوکی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره دانشجویان صنعت نفتی که چند روزی در جلوی مجلس تحصن کردند، گفت: مجلس شورای اسلامی پیش تر تصویب کرده بود که هیچ یک از دولت ها نباید کسی را به‌طور رسمی استخدام کنند. ولی اینکه آقای زنگنه قول دادند و حال زیر قولشان می زنند چیزی جز سرکار گذاشتن مردم نیست.

وی افزود: بحث فقط دانشجویان صنعت نفت نیست بلکه خیلی از جوانان ما بیکار هستند. در یک جلسه ای که بنده داشتم آمارهای ناراحت کننده ای دریافت کردم که در حال حاضر سه هزار نخبه داریم که حتی این ها هم بیکار هستند وجای نیست که از آن ها استفاده شود. موضوع بیکاری در سطح کلان کشور واقعا بیداد می کند و متأسفانه ایران با وجود رتبه چهارم در خصوص داشتن مهندس های رشته های مختلف، بیشترین بی سوادها را دارا است.

بلوکی به عنوان راهکاری برای دانشجویان صنعت نفت گفت: پیشنهادی که برای دوستان خودم دارم مدرکشان را قاب کنند و دنبال یک کار دیگری باشند چراکه اعتراضشان هیچ فایده ای ندارد و منتظر دولت شدن هیچ فایده ای ندارد.

ارسال نظرات