رفع حصر ؛ دلواپسی برای فتنه‌گران یا تاکتیک انتخاباتی

به نظر می‌رسد که با وجود آنکه چندین ماه به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است عدم توفیق دولت یازدهم در عمل به وعده‌های انتخاباتی سال 92 ...
کد خبر: ۸۷۲۷۴۸۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

سخنان اخیر محمد‌رضا عارف در خصوص رفع حصر سران فتنه در حاشیه نشست علنی مجلس شورای اسلامی علاوه بر انکه با ذوق زدگی رسانه‌های بیگانه مواجه شد، همراهی دستیار ویژه رئیس‌جمهور را نیز در پی داشت!!

یک سایت خبری وابسته به دولت سخنان الهام امین‌‌زاده را در نشست هم‌اندیشی حقوق شهروندی در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری منتشر کرده است.

دستیار ویژه رئیس‌جمهورمعتقد است :«این تصمیم‌گیری برای تامین امنیت عمومی مردم بوده است و با حل شدن این موضوع محدودیت‌ها نیز باید رفع شود.»

به نظر می‌رسد که با وجود آنکه چندین ماه به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است عدم توفیق دولت یازدهم در عمل به وعده‌های انتخاباتی سال 92 حامیان ان را بر ان داشته است تا با کلید زدن پروژه‌ی رفع حصر سران فتنه اذهان را منحرف کنند! در حالی که اصلاح‌طلبان چه در مجلس و چه در دولت به دنبال رفع حصر سران فتنه هستند،اما آنان هرگز از اقدامات خائنانه‌ی خود علیه رای ملت و نظام ابراز ندامت و پشیمانی نکرده‌اند!ضمن آنکه مطالبه‌ی مردمی برای محاکمه‌ی کودتاچیان همچنان پا برجاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار