مجمع شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان ری راه اندازی می شود

خبرگزاری بسیج: دهیار روستای قمصر در دیدار با اصحاب رسانه، از راه اندازی مجمع شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان ری در جنوب تهران خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۷۴۶۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر فرجی در حاشیه مراسم قدردانی و تجلیل خبرنگاران فعال شهرستان، با اشاره به اینکه بیش از هزار نفر از کسانی که قبلا در شورا ها فعالیت داشته اند در این مجمع عضو هستند، اظهار داشت: این ظرفیت عظیم فرصت مناسبی است که مدیران شهرستان می توانند از پتانسیل های آنان در جهت پیشبرد و توسعه شهرستان استفاده کنند.

وی همچنین با اذعان بر توانایی خبرنگاران، بر تعامل بین اصحاب رسانه و مدیران شهری تاکید و اظهار امیدواری کرد: با همکاری نخبگان، مسئولان و خبرنگاران بتوانیم مشکلات و معضلات شهرستان را حل کنیم.

فرجی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تهران آلوده ترین نقطه کشور از لحاظ آلودگی هوا است، اظهار داشت: جنوب تهران نیز آلوده ترین نقطه استان تهران به شمار می رود؛ بنابراین شهرستان ری رتبه آلوده ترین نقطه کشور از لحاظ آلودگی هوا را به خود اختصاص داده است و ضرورت دارد که با یاری خبرنگاران، به دور از نگاه های سیاسی نسبت به احقاق حقوق مردم شهرستان ری برنامه ریزی صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: به گفته مسئولان محیط زیست، براساس نتیجه آزمایشات آزمایشگاه معتمد این سازمان، در مرکز بازیافت زباله کهریزک معادل یک میلیون نفر آلودگی و شیرابه زباله وارد محیط زیست می شود که این میزان آلودگی 5/4 برابر جمعیت کل ایران آلودگی وارد منطقه می کند.

زباله های صنعتی و بیمارستانی هم بخشی از آلودگی های زیست محیطی در این منطقه بوده که اثرات آن معادل چندین سال زباله های خانگی است که در آمارهای قبل از سال 87 سازمان بازیافت حجم آلودگی وارد شده صنعتی را بسیار بالا اعلام می کرد، اما به خاطر اعتراضات ما این میزان آلودگی به صفر رسیده است.

 

    

ارسال نظرات
آخرین اخبار