واکنش امام جمعه دیر به انتشار صوت سخنان منتظری

امام جمعه دیۤر گفت: امروز کسانی بیایند و امام را زیر سوال ببرند و مرحوم حاج سید احمد را متهم کنند که ایشان بجای امام تصمیم می گرفته سخنانی احمقانه و ابلهانه است و هیچ کس نخواهد توانست چهره امام را خدشه دار کند.
کد خبر: ۸۷۲۷۴۵۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،حجت الاسلام و المسلمین حسینی در جمع  مردم دیۤر گفت: آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه بدنبال زنده کردن مرده متحرکی به نام منافقین هستند.
امام جمعه دیۤر افزود: چندی پیش منافقین در پاریس نشستی داشتند که یک عنصر ورشکسته سعودی ضمن حضور در آن همایش از منافقین حمایت کرد بعد از ان  هم شاهد دیدار محمود عباس رئیس حکومت خودگردان فلسطین بودیم  که اینها نشان می دهد عربستان سعودی سناریوی  احیا منافقین را دنبال می کند.
وی  در واکنش به انتشار فایل صوتی از سخنان  منتظری ادامه داد: این مسائل چیز جدیدی نیست چرا که قبلا در کتاب خاطرات آقای منتظری  شبهاتی که مطرح شده بود که از ناحیه موسسه تنظیم و نشر آثار امام و خطبا و گویندگان و تحلیلگران سیاسی پاسخ داده شده است.
این مسئول با بیان اینکه شاید نسل جوان ما شناخت زیادی از روحیات حضرت امام در برخورد با مخالفین نداشته باشند بیان داشت: امام بارها و بارها قبل از اینکه منافقین اعلام جنگ مسلحانه کنند در سال ۶۰ این ها را نصیحت می کرد علی رغم اینکه شایعه پراکنی و شبهه افکنی می کردند در جامعه و شخصیت هایی نظیر آیت الله شهید بهشتی را متهم می کردند و در جامعه بذر نفاق می پاشیدند اما زمانی که اعلام جنگ مسلحانه کردند بعد از برکناری بنی صدرآنجا امام فرمود آنهایی که اعلام جنگ مسلحانه کردند و محکوم به اعدام شدند مبادا برخوردی صورت گیرد وتنها حکم اعدام جاری شود.


 

وی اضافه کرد: امام بعد از شهادت آیت الله بهشتی و شخصیت های تراز اول کشور باز توصیه می کردند که مبادا به خاطر این مسائل پیش آمده  با منافقین از روی خشم برخورد شود.
سید علی حسینی تصریح کرد: گروهک منافقین ۱۷۰۰۰ نفر انسان بیگناه از شخصیت های مملکتی و نخست وزیر و نمایندگان مجلس و ائمه جمعه و شهدای محراب را ترور کردند و پاسداران عزیز ما را در کردستان سربریدند و سپس با فرار از ایران هم مشغول جاسوسی برای دشمن شدند و عملیات های ما را لو دادند که جمع زیادی از رزمندگان ما در پی لو رفتن عملیات مظلومانه به شهادت رسیدند و یا با گرا دادن  به دشمن برای بمباران شهرهای ما مردم را به خاک و خون کشیدند.
وی عنوان کرد: سر انجام بعد ازپذیرش قطعنامه ۵۹۸ منافقین با پشتیبانی صدامیان و آمریکایی ها و دشمنان ایران اسلامی اعلام جنگ کردند.
امام جمعه دیۤر گفت: هنگامی که خبر حمله منافقین برای سرنگونی نظام اسلامی  به زندانیان منافق رسید که  بواسطه اقداماتی که علیه نظام انجام داده بودند و باید اعدام می شدند در زندان شورش و خوشحالی کردند و بدنبال شورش مسلحانه در زندان بودند امام فرمود از آنجا که منافقین خائن به هیچ وجه به اسلام معتقد نبوده و هر چه می گویند از روی حیله و نفاق است و به اقرار سران خودشان از اسلام ارتداد پیداکرده بودند و با توجه به محارب بودن آنها و جنگ کلاسیک علیه ایران اسلامی  با همکاری حزب بعث عراق و ارتباط انها با استکبار جهانی  و جاسوسی برای صدام علیه ملت ما و ضرباتی که ناجوانمردانه از ابتدای تشکیل نظام اسلامی به ما زدند فرمودند منافقینی که در زندان های سراسر کشور بر سر مواضع خود پافشاری می کنند محارب و محکوم به اعدام هستند.
وی با بیان اینکه  امام تأکید داشتند که یک هیئت قضایی سه نفره تصمیم گیری کرده و با رأی اکثریت حکم اعدام زندانیان منافق اجرا شود بیان داشت: آن وقت افرادی بیایند مسائلی را مطرح کرده و بگویند این ها کار حاج احمد آقا بوده و به امام اهانت کنند کاری ناجوانمردانه است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: آقای منتظری چون پست قائم مقامی را از دست داد با عصبانیت و ناراحتی همه چیز را زیر سوال  می برد و متأسفانه در داخل کشور ما هم کسانی که دم از امام و خط امام می زدند در سال های اخیر با ایشان هم آوایی پیدا کردند و در جریان فتنه 88 از ایشان علیه نظام اسلامی سو استفاده ها کردند .
وی با بیان اینکه امام با صراحت بر اساس مبانی فقهی که منافقین   محارب هستند با انها برخورد کرد یاد آور شد: گروهک منافقین اگر می توانستند کاری کنند کشتار می کردند و جنایتی که امروز داعشی ها انجام می دهند اینها به مراتب بیشتر از داعش مرتکب جنایت می شدند که خدا فرصتشان نداد.
حسینی افزود: بنابراین اینکه امروز کسانی بیایند و امام را زیر سوال ببرند و مرحوم حاج سید احمد را متهم کنند که ایشان بجای امام تصمیم می گرفته سخنانی احمقانه و ابلهانه است که انشاء الله کسی تحت تأثیر قرار نمی گیرد که البته خوراک خوبی برای رسانه های بیگانه فراهم شده است که بخواهند چهره تابناک امام را خدشه دار کنند اما  باید بدانند هیچ کس نخواهد توانست چهره امام را خدشه دار کند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار