نماینده مجلس در گفتگو با «بسیج»:
اصغر مسعودی گفت: یکی از دلایل آسیب های اجتماعی بیکاری و فقر است و مفاسد اقتصادی، اعتیاد، طلاق از نتایج آن به حساب می آید.
کد خبر: ۸۷۲۷۴۲۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

اصغر مسعودی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری در خصوص حل معضلات اجتماعی گفت: مقام معظم رهبری بحث معضلات اجتماعی را مطرح کردند و به مسئولین هشدار دادند تا پیگیر آسیب ها باشند.

وی افزود: یکی از دلایل آسیب های اجتماعی بیکاری و فقر است و مفاسد اقتصادی، اعتیاد، طلاق از نتایج آن محسوب می شود و مسئولان و خانواده ها آن طور که باید وظیفه خود را انجام ندادند.در همین زمینه برخی با اختلاص های بزرگ فرمایش رهبری که سالیان قبل بحث مبارزه با فساد اقتصادی را مطرح کردند، زیرپا گذاشتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسئولان باید به تناسب و گستردگی آسیب ها برنامه ریزی داشته باشند و برای این قضیه یک عزم جدی صورت بگیرد؛یکی از مواردی که در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر است برخورد قاطعانه نیروی های انتظامی و قوه قضائیه است؛ اگر با سرچشمه ها برخورد جدی می شد شاید امروز این مشکلات را نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با یک عزم جدی و بسیج هماهنگ دولت و مردم و سرمایه گذاران و نهادهای انقلابی گام مؤثری در حل آسیب های اجتماعی برداریم.


ارسال نظرات