با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد و مرکز بهداری رزمی شمال شرق سپاه؛
ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد و مرکز بهداری رزمی شمال شرق سپاه در ایام دهه کرامت به ارائه خدمات پزشکی به مردم حاشیه شهر مشهد در قالب طرح «کرامت رضوی» پرداختند.
کد خبر: ۸۷۲۷۳۶۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با ایام دهه کرامت طرح «کرامت رضوی» با هدف معاینه و درمان مردم حاشیه شهر اجرا شد.

در این طرح پزشکان با مراجعه به مناطق محروم حاشیه شهر مشهد اقدام به خدمت رسانی به اقشار نیازمند جامعه می‌کنند.

سرهنگ دوم پاسدار محمد مدرسی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد در این رابطه در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: طرح کرامت در روستاهای شیرحصار، برزش آباد، دزقان، پاوا، کریم آباد، امرقان سفلی و همچنین  مدرسه مرشدیان در طبرسی  65 و دبیرستان شهید محلاتی واقع در انتهای شهید حسینی محراب برگزار شد.

وی افزود: در این طرح پزشکان در تخصص های عفونی، زنان و زایمان، اطفال، داندان پزشکی، جراح عمومی، داخلی و اورژانس به مراجعه کنندگان ارائه خدمت نمودند و همچنین داروی رایگان در اختیار مراجعه کنندگان قرار گرفت.

مدرسی ادامه داد: تعداد دریافت کنندگان خدمات پزشکی در این طرح در مجموع 3420 نفر بود و هزینه این طرح بالغ بر 740میلیون ریال گردیده است.

وی هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات به افراد نیازمند با حفظ کرامت انسانی عنوان داشت، و افزود: ارائه خدمات به اقشار نیازمند جزء برنامه ها و اهداف همیشگی سپاه پاسداران و بسیج می باشد و حاشیه شهر مشهد نیاز به اقدامات و فعالیت های سازنده و مفیدی از این دست دارد. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها