حجت الاسلام موحدگفت: یکی از پر افتخار ترین دستاورد انقلاب اسلامی، دفاع مقدس است، که با رزم رزمندگان و ایثارگران در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شده است.
کد خبر: ۸۷۲۷۳۶۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ حجت الاسلام محمد جواد موحد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در گفتگوی اختصاصی با "بسیج" در خصوص 26 مرداد روزآغاز بازگشت آزادگان به میهن گفت: یکی از پر افتخار ترین دستاورد انقلاب اسلامی، دفاع مقدس است، که با رزم رزمندگان و ایثارگران در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شده است.

وی افزود: نقش شهدا, جانبازان و آزادگان نقش فوق العاده برجسته ای است که درتعیین سرنوشت دفاع مقدس تاثیر بسزایی داشته است.

حجت الاسلام محمد جواد موحد بیان داشت: آزادگان سرافرتز با تحمل درد و رنج و سختی های دوران اسارت و شکنجه های اسارت، سال های متمادی در اردوگاه های رژیم بعثی عراق که سرانجام منجبر به توافق بین دو دولت انجام شد و در نهایت آزادسازی اسرای عزیز در قالب آزادگان که از جمله سرمایه های اصلی این نظام جمهوری اسلامی اسران محسوب میشوندآغاز شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کشور ما با برخورداری از حدود 40 هزار آزاده سرافراز که عمدتا در ردیف جانبازان عزیز قرار دارند به عنوان سرمایه های بی بدیل و بی نظیری هستند که با تحمل رنج و سختی در دوران اسارت امروز در جامعه ما میتوانند منشاء تحول در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشند و برای یکایکی آنها آرزوی سعادت، سلامت و خوشبختی داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها