خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه نهبندان:

صدای همدلی با کدخدا از هر حلقومی بیرون آید؛ صدای شیطان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه نهبندان گفت: آن اندیشه ای که برون رفت از مشکلات را در همدلی با کدخدا می داند اندیشه ای شیطانی و آن صدا از هر حلقومی بیرون آید صدای شیطان است.
کد خبر: ۸۷۲۷۳۵۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلیمن محمدعلی مومن زاده شب گذشته در نشست هیئت منتظران موعود در مسجد شیخ علی موسی با گرامیداشت سالروز ولادت امام رضا (ع) اظهار کرد: امام رضا(ع) با اکراه و امتناع از سفر به طوس، کیفیت خداحافظی با بستگان و ارادتمندان، کیفیت خداحافظی با حرم پیامبر (ص) و امتناع ابتدایی از قبول ولایتعهدی نقشه مشروعیت سازی حاکمیت توسط مامون را خنثی نمود.

 وی افزود: پیش شرط امام رضا(ع) مبنی بر عدم دخالت در عزل و نصب ها و امورات، مشروعیت مامون را زیر سوال برد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهبندان با بیان اینکه مناظرات علمی امام با فرقه ها جایگاه امامت را تثبیت کرد ادامه داد: امام از تریبون حاکمیت در جهت اثبات امامت بهره برداری نمود و تمام نقشه های مامون را خنثی کرد.

 مومن زاده تصریح کرد: امروز عده ای با تحریف تاریخ شیعه می خواهند انحرافات فکری و روش خود را توجیه کنند؛ آیا قیام انسان ساز امام حسین (ع) را تا سر حد مذاکره تنزل دادن، ظلم به امام و جفای در حق تاریخ فکری عقیدتی شیعه نیست؟

 وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت های مهم نیروهای ارزشی در مقطع کنونی جهاد تبیین و روشنگری است تاکید کرد: تقابل فکری عقیدتی و نفوذ اندیشه ای دشمن و تغییر محاسبات و باورها، ضرورت و اهمیت جهاد تبیین و روشنگری را گوشزد می کند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهبندان افزود: امروز دو صدا در کشور بلند است یک صدا و اندیشه می گوید راه برون رفت از مشکلات، همدلی و همگامی با دین و ارزشهای دینی است و یک صدا هم می گوید راه برون رفت از مشکلات همدلی و همگامی با کدخدا  (آمریکا ) است.

 مومن زاده ادامه داد: آن اندیشه ای که برون رفت از مشکلات را در همدلی با کدخدا می داند اندیشه ای شیطانی و آن صدا از هر حلقومی بیرون آید صدای شیطان است.

 وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ با میش است افزود: عده ای ساده لوح و خوش باور می گویند آمریکا دیگر گرگ نیست بلکه آدم شده است؛ مذاکرات هسته ای و نتایج آن نشان داد که آمریکا گرگ است یا آدم.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهبندان تصریح کرد: امروز بدعهدی آمریکا بر همه آشکار شده و همگان اذعان می کنند که مذاکرات هسته ای یک تجربه بود که نشان داد آمریکا قابل اعتماد نیست.

 مومن زاده تاکید کرد: خوش بینی به دشمن، دشمن ندانستن دشمن، اعتماد به دشمن و بزک کردن دشمن از مصادیق مهم نفوذ فکری است.

 وی تصریح کرد: امروز استحاله انقلاب با اندیشه هایی است که با مبانی انقلاب سازگار نیست نیروهای ارزشی و انقلابی بدون ملاحظه گری و محافظه کاری با اندیشه های زاویه دار با انقلاب مقابله می کنند.

 مومن زاده خاطر نشان کرد: استحاله اندیشه ای نفوذ فکری دشمن باعث شده امروز عده ای امر به معروف ونهی از منکر را دخالت و فضولی، استکبار ستیزی را جنگ طلبی و رویکرد تعاملی با دشمنان را عقلانیت بدانند.

انتهای پیام/ 2000
ارسال نظرات
پر بیننده ها