وزیر سابق ارتباطات در گفتگو با «بسیج»:

نرخ رشد اقتصادی 4.4 درصدی واقعیت ندارد

محمد سلیمانی گفت: مراکز آماری با اغراق نرخ رشد اقتصادی 4.4 را به دولت اعلام کرده است در شرایطی که رکود اقتصادی حاکم است آقای روحانی با چه شاخصه ای در یاسوج چنین ادعایی کرده است؟!
کد خبر: ۸۷۲۷۳۵۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
محمد سلیمانی وزیر سابق ارتباطات و عضو شورای مرکزی بسیج مهندسین صنعتی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره آقای روحانی نرخ رشد اقتصادی در یاسوج را 4.4 درصد اعلام کردند این در حالی است در سفر استانی کرمانشاه رکود اقتصادی طرح گردید این آمارهای متناقض دولت بر اساس چه شاخصه هایی قرار دارد اظهار داشت: آنچه واقعیت اقتصادی را نشان می دهد و برای همه هم درک می‌شود این است که اقتصاد کشورمان در رکود به سر می‎برد.

وی با بیان اینکه در شرایطی که رکود اقتصادی حاکم است رشد اقتصادی4.4 غیر ممکن است افزود: نرخ رشد اقتصادی را  آقای روحانی  با چه شاخصه ای اعلام می کند و بهتر است بگوییم از کجا مطرح می‌شودآیدآآی  و چگونه امکان پذیر است؟!

سلیمانی در ادامه بیان داشت:  در سال جاری با تعطیلی کارخانه‌های تولیدی و صنعتی بزرگی همچون ارج و آزمایش مواجه بودیم که کارخانجات بزرگ یکی پس از دیگری تعطیل شد اینها نشان دهنده این است که امکان نرخ رشد اقتصادی4.4 وجود ندارد.

وزیر سابق ارتباطات بیان داشت: مراکز آماری اغراق کرده اند که رشد اقتصادی 4.4 را به دولت اعلام کرده است.

ارسال نظرات