سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج در تلاش است همه روزه، ساعت 11، رصد سریع رسانه های مختلف کشور را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. با ما همراه باشید...
کد خبر: ۸۷۲۷۳۱۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج – رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی فکری خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. واکنش ظریف سید حسن مصطفوی به فایل صوتی منتشر شده منتظری و سخنان رئیس جمهور در کهگیلویه و بویر احمد در کانون توجه رسانه ها علی الخصوص روزنامه های زنجیره ای قرار گرفت. 

فارس- فتنه در لباس اعتدال خزیده است

حمله حامیان دولت به یارانه/نظر عجیب هاشمی درباره پرداخت یارانه

سردار سعید قاسمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مراسم جنبش عدالتخواه دانشجویی در دانشگاه تهران گفت: فتنه گران در لباس میانه روی و اعتدال خزیده‌اند که اگر تا قبل برجام چندان مشخص نبود اما حالا روشن است که همه مرعوب غربند و نوکر کدخدا و برای تعامل با او حاضرند همه چیز را ذبح کنند. اینان با ایستادگی و مقاومت 180 درجه زاویه دارند و از جنس انقلاب و امام و مردم نیستند. 


جماران - واکنش سید حسن مصطفوی به انتشار فایل سخنان منتظری

حمله حامیان دولت به یارانه/نظر عجیب هاشمی درباره پرداخت یارانه

به گزارش جماران حجت الاسلام سید حسن مصطفوی در دیدار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از محیط بانان کشور به فایل صوتی منتشره از سخنان منتظری درباره اعدام های سال 1367 واکنش نشان داد و گفت: البته این اولین بار نبوده و آخرین بار هم نخواهد بود و مانند همان کسانی که نسبت به علی(ع) بغض داشتند، کسانی نسبت به امام و انقلاب بغض دارند و تا آخر نیز خواهند داشت؛ اما خداوند آن محبت را در دل ها قرار داده است.


خبرگزاری دانشجو - از روحانی عبور نخواهیم کرد

حمله حامیان دولت به یارانه/نظر عجیب هاشمی درباره پرداخت یارانه

محمدرضا عارف، نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، در پاسخ به این سوال که برخی از اصلاح طلبان برای حمایت از روحانی در انتخابات 96 شرط و شروط گذاشته اند ارزیابی شما چیست؟ اظهار داشت: باید این سوال را از خودشان بپرسید. عارف درباره صحبت‌های مطرح شده از سوی برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر عبور از روحانی در انتخابات ۹۶ تاکید کرد: ما (اصلاح طلبان) مسیری را که از سال 92 شروع کرده ایم ادامه خواهیم داد و از هیچ یک از علاقه مندان و خدمت گزارانمان به انقلاب عبور نخواهیم کرد.

ایلنا - آغاز مباحث انتخاباتی در جامعه روحانیت

حمله حامیان دولت به یارانه/نظر عجیب هاشمی درباره پرداخت یارانه

غلامرضا مصباحی مقدم در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا بحث‌های مربوط به انتخابات سال آینده در جامعه روحانیت آغاز شده است، تاکید کرد: در کمیته سیاسی جامعه اسلامی اسلامی روحانیت مباحثی در مورد انتخابات آغاز شده است و تاکنون در این رابطه یک یا دو جلسه هم برگزار کردیم اما بحث های مطرح شده هنوز به نتیجه نرسیده است و در صورتی‌که نتیجه ای حاصل شود اول باید در شورای مرکزی جامعه روحانیت مورد بحث و بررسی قرار گیرد.


رجانیوز - نماینده وزیر نفت: قرارداهای جدید نفتی باجی است که به خاطر برجام دادیم

حمله حامیان دولت به یارانه/نظر عجیب هاشمی درباره پرداخت یارانه

رجانیوز نوشت: معاون سابق وزارت نفت در پاسخ به این سؤال که یکی از اهدافی که برای بازگشت طرف خارجی از سوی دولت مطرح‌شده است این است که در صورت تحریم آن‌ها هم متضرر بشوند و این موضوع منجر به جلوگیری از تحریم‌ها می‌شود، گفت: شما خودتان گفتید در زمان تحریم ابتدا توتال رفت سپس بقیه هم رفتند، حتی چینی‌ها و ژاپنی‌ها هم رفتند، هیچ‌کسی نماند. برای اینکه مردم از موضوع مطلع شوند لازم است توضیح دهم؛ قرار است یک‌میلیون بشکه در روز، به تولیدمان اضافه بشود، این میزان تولید تقریباً معادل 20 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری است، ظرف مدت 4 سال است که سالی 5 میلیارد دلار می‌شود. باید 530 چاه حفر شود. از این 530 چاه مقداری که می‌توان ساخت داخل انجام داد و تست‌شده و ظرفیت ساخت داریم – حدود 700 شرکت در ساخت تجهیزات هستند که در حال حاضر بی‌کار هستند و در حال ورشکستگی هستند – 2.5 میلیارد دلار از این تجهیزات را با ظرفیت موجود می‌توان ساخت. اگر کمکشان بکنیم تا 5 میلیارد دلار هم می‌توانند تجهیزات بسازند. در حال حاضر شرکت ملی حفاری 150 دکل دارد. الآن دو شرکت ایرانی هم اعلام کردند که ما حاضریم این کار را انجام بدهیم، وزارت نفت، تحت‌فشار است. آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها برجام را گروکشی کرده‌اند، اجازه نمی‌دهند کار بانکی انجام شود، میگویند نصف میدان‌ها را بدهید تا اجازه فعالیت دهیم.


روابط عمومی مجمع تشخیص - دریافت یارانه کرامت انسان را مخدوش می‌کند!

حمله حامیان دولت به یارانه/نظر عجیب هاشمی درباره پرداخت یارانه

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در دیدار مدیران، مسئولین و کارشناسان سازمان بیمه سلامت ایران گفت: اگر دولت به زیربناها بپردازد، مردم در قالب بخش خصوصی برای رونق اقتصادی وارد می‌شوند و بجای دریافت یارانه که به نوعی کرامت انسان را مخدوش می‌نماید، براساس دسترنج خویش زندگی می‌کنند که در آن صورت هرکس کار بیشتری بکند، درآمد بیشتری خواهد داشت.


آرمان - هاشمی از روحانی عبور نمی کند

حمله حامیان دولت به یارانه/نظر عجیب هاشمی درباره پرداخت یارانه

این روزنامه به اظهارات فاطمه هاشمی درباره عبور اصلاح طلبان از روحانی اشاره کرد و نوشت: اين قيبل مسائل در فضاي مجازي گفته شده است، اما من به عنوان شخصي كه به پدرم نزديك هستم، تا به حال چنين سخناني را از ايشان نشنيدم. ضمن اينكه هفته گذشته آيت‌ا... هاشمي حمايت خودشان را از آقاي روحاني، رئيس‌جمهوري اعلام كردند. پدرم از روحاني عبور نمي‎كند.


شرق - ما به برجام خوش‌بین و به آمریکا بدبین هستیم

حمله حامیان دولت به یارانه/نظر عجیب هاشمی درباره پرداخت یارانه

این جمله از سخنان رئیس جمهور در کهکیلویه و بویراحمد تیتر بسیاری از روزنامه های امروز بود. روزنامه اصلاح طلب شرق نوشت: رئیس‌جمهوری روز گذشته در سی‌امین سفر استانی خود در جمع مردم یاسوج گفت: برجام برای این بود که شرایط برای حرکت مردم ایجاد و دیوارها برداشته شود تا ملت بزرگ و دانشمندان ما بتوانند برای ما رونق ایجاد کنند. یادتان باشد که خوش‌بینی به برجام به معنای خوش‌بینی به ابرقدرت‌ها نیست؛ ما به برجام خوش‌بین و به آمریکا بدبین هستیم.

مردم سالاری - پرداخت یارانه نقدی حرام کردن پول است

حمله حامیان دولت به یارانه/نظر عجیب هاشمی درباره پرداخت یارانه

سيد مصطفي‌ هاشمي‌طبا، وزير صنايع دوران نخست وزيري ميرحسين موسوي، در گفت و گو با روزنامه مردم سالاری ذرباره پرداخت یارانه نقدی به مردم گفت: اين تصميم از همان ابتدا هم تصميم نادرستي بود. پول را بين عموم اقشار جامعه تقسيم کردند که منجر به رشد تورم در کشور شد. از سويي نه به حال اقشار مرفه جامعه تاثير داشت و نه به حال اقشار کم درآمد و نيازمند. اين تصميم همانطور که گفته شد تصميم مناسبي نبود و فقط حرام کردن پول بود و ادامه استضعاف محرومين واقعي.

وطن امروز - ناوزیری نفت!

حمله حامیان دولت به یارانه/نظر عجیب هاشمی درباره پرداخت یارانه

این روزنامه با اشاره به بیانیه جمعی از کارشناسان و متخصصان صنعت نفت با عنوان «مجلس در برابر قراردادهای خسارتبار نفتی به وظیفه خود عمل کند» خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نوشت: بی‌توجهی مقامات ارشد وزارت نفت به هشدارها درباره قراردادهای جدید نفتی همچنان ادامه دارد و در حالی که در ماه‌های اخیر شاهد بیشترین انتقادات از قراردادهای موسوم به IPC بودیم، وزیر نفت در نهایت خونسردی به فکر اجرای تصمیمات و برنامه‌های از پیش تعیین شده است.  
ارسال نظرات