خبرهای داغ:
در مسابقات تنیس روی میز دانش آموزی دختر کشور در قم؛
تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز دانش آموزی دختر کشور در مقطع ابتدایی در قم مشخص شدند.
کد خبر: ۸۷۲۷۳۰۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شدند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رقابت‌های تنیس روی میز المپیاد ورزشی دانش آموزی کشور در بخش دختران در مقطع ابتدایی در بخش تیمی به میزبانی استان قم ادامه پیدا کرد و شرکت کنندگان در قالب تیم‌های استانی ادامه مسابقات خود را برگزار کردند.

در این مسابقات که در سالن مریم قم برگزار می‌شود، یکشنبه شب در پایان روز دوم پیکارها، چهره ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شد و تیم‌های مازندران، خوزستان، البرز و اصفهان به جمع ۴ تیم پایانی این مسابقات در بخش تیمی راه پیدا کردند.

در مسابقات برگزار شده تیم تنیس روی میز استان قم که پیش از این ۲ شکست و یک پیروزی در کارنامه داشت با پذیرش یک شکست دیگر برابر آذربایجان غربی با نتیجه ۳ بر یک، از صعود به دور بعد بازماند در حالی که این تیم در بازی‌های قبلی خود برابر خراسان جنوبی ۳ بر یک بازنده شد، همین نتیجه کردستان را برد  و در مسابقه سوم، ۳ بر یک به مرکزی باخت.

در سایر بازی‌ها تیم فارس ۳ بر صفر شهرستان‌های استان تهران را شکست داد، کرمانشاه ۳ بر یک مازندران را مغلوب کرد، البرز ۳ بر صفر از سد زنجان گذشت و مسابقه شانه به شانه قزوین و بوشهر در پایان با برتری ۳ بر ۲ قزوینی‌ها به پایان رسید.

خراسان جنوبی در مسابقه برابر خوزستان ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد، آذربایجان غربی در یک مسابقه جذاب و تماشایی ۳ بر ۲ برابر کردستان به برتری دست یافت، خراسان رضوی ۳ بر صفر مقابل یزد پیروز میدان را ترک کرد و همدان ۳ بر ۲ مقابل کرمان برنده شد.

دیدار خوزستان و کردستان با پیروزی ۳ بر صفر خوزستان همراه شد و خراسان جنوبی ۳ بر ۲ مرکزی را شکست داد و سپس با آغاز دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی تیم کرمانشاه در یک بازی فشرده و حساس در نهایت ۳ بر ۲ برابر البرز شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

خراسان رضوی در مصاف با خوزستان موفق عمل نکرد و با شکست ۳ بر صفر برابر خوزستان به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا نکرد اما دیدار نزدیک مازندران و همدان با پیروزی ۳ بر ۲ همدان و اصفهان و مرکزی با پیروزی ۳ بر ۲ اصفهان همراه شد.

بدین ترتیب ۴ تیم مازندران، خوزستان، البرز و اصفهان برای کسب عناوین، اول، دوم و سوم مشترک با هم رقابت خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها