امام جمعه میاندوآب گفت: خبرنگاران باید مشکلات و آسیب های اجتماعی را شناسایی کرده و آنها را به گوش مسئولان برسانند و تنها این نباشد که به گل و بلبل و توصیف افراد بپردازند.
کد خبر: ۸۷۲۷۲۹۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در دیدار با اصحاب رسانه و مطبوعات میاندوآب با اشاره به اهمیت شغل خبرنگاری و با بیان اینکه خبرنگاری ذوق و هنر است، اظهار کرد: خبرنگاران با کمترین درآمد و با عشق و علاقه در این حرفه تلاش می کنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه خبرنگاری یکی از آسیب پذیرترین شغل هاست، افزود: خبرنگاران با چالش هایی در برخی موارد روبرو می شوند و حتی شنیده می شود که بعضا به خاطر خبری له یاعلیه کسی تهدید نیز می شوند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران زبان گویا و چشمان بینای مردم هستند، گفت: خبرنگاران باید مشکلات و آسیب های اجتماعی را شناسایی کرده و آنها را به گوش مسئولان برسانند و تنها این نباشد که به گل و بلبل و توصیف افراد بپردازند.

حسن زاده با بیان اینکه برخی مدیران اجرایی در میاندوآب، پروازی هستند و خبرنگاران باید از آنها مطالبه داشته باشند، تصریح کرد: آیا مدیران پروازی می توانند در شهر مدیریت کنند؟ خبرنگاران باید این را مطالبه کنند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید به دور از جنجال سیاسی و جناح بازی، واقعیت ها را منعکس کنند، اظهار کرد: هر دولتی که مورد تایید مقام معظم رهبری باشد، مورد تایید ما نیز هست ولی چرا هیچ کس نپرسید که چرا در سفر رئیس جمهور در میاندوآب، افتتاحی انجام نشد؟

وی با بیان اینکه باید به درد مردم و مشکلات آنها رسیدگی کرد، افزود: حرف مردم را به گوش مسئولان برسانید اما در نقد آنها انصاف را نیز رعایت کنید و عملکردها را نیز مقایسه و تحلیل کنید.

حسن زاده با اشاره به اینکه ما به شخصیت حقیقی هیچ کسی کاری نداریم، گفت: بیایید به جای اینکه علیه هم حرف بزنید، حرف مردم را به گوش مسئولان برسانید و آنها را نقد کنید.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه خبرنگاران می توانند با توصیف خوب و کار کشیدن از مسئولان، تحولی عظیم در این شهر بوجود بیاورند، اظهار کرد: برخی از مشکلات وجود دارند که نمی توان آنها را پنهان کرد و بعضی از آنها نیز از روی غفلت هستند که باید پیگیری و حل شوند.

وی هم چنین با اشاره به اینکه امروز دنیا علیه نظام و انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده و تلاش می کند، تصریح کرد: برای تقویت نظام تلاش کنید.

هم چنین در این جلسه حجت الاسلام ابوذر خدایی مسئول دبیرخانه ستاد امربه معروف و نهی از منکر میاندوآب نیز در این جلسه خواستار انعکاس مشکلات مساکن مهر و عدم مسئولیت پذیری برخی مسئولان و رسیدگی به آنها شد و در ادامه خبرنگاران مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

ارسال نظرات