در سومین جلسه سیاستگذاری برگزاری کنگره شهدا عنوان شد:
سومین جلسه سیاستگذاری برگزاری کنگره شهدای استان البرزامروز دردبیر خانه این کنگره برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۲۷۲۱۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ نماینده ولی فقیه در استان با حضور در این جلسه مراحل پیشرفت کار برای اجرای این کنگره را دستگاههای مربوطه را پیگیری کردند .
 
ایت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی با بیان اینکه برای اجرای این کنگره نیازمند آثار فاخر در خصوص شهدای این استان است اظهارداشت: ما نیاز داریم که آثار فاخری از شهدای استان در قالب برنامه های چون فیلم، کتاب، مستند، شعر، انیمیشن و.. تهیه کنیم و برای اینکه اجرای این کنگره به خوبی انجام شود نیازمند زمان هستیم و بهتر است که این کنگره در اوایل سال اینده برگزار شود .
 
نماینده ولی فقیه در استان البرزدر خصوص برگزاری هر چه سریعتر این کنگره ، تاسیس دبیر خانه کنگره را لازم دانست تا همه دستگاهها خودشان را با این دبیر خانه هماهنگ کنند و از تمام توان خود برای ارائه اثار فاخر از شهدا و ایثار گران استفاده کرده و هر چه زودتر این کنگره برگزار شود .
 
استاندار البرز نیز درخصوص فعالیت این کنگره گفت: حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و قدردانی از شهدای گرانقدر دفاع مقدس مهمترین هدف این کنگره است که برای اجرای ان نیازمند زمان هستیم و اینکه دستگاهها و ادارات بر اساس توانمندیهای که دارند وظایفشان مشخص و طبق تعیین بازده زمانی وظایف انجام شود .
 
استاندار البرز همچنین با اشاره به اینکه دستگاههای فرهنگی با ابزار هنر و شیوهای هنری به صورت خلاق و بدیع برنامه های خود را تهیه و تولید کنند که بتوان اهداف این کنگره را به جوانان انتقال داد.
 
در این جلسه ۲۰ دستگاه و اداره عضو کنگره نظرات و پیشنهادات خود را برای ساخت برنامه ها و چکونگی برگزاری کنگره اعلام کردند.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها