پدر شهید محمودمهاجر در گفتگو با «بسیج»:

من و خانواده ام با مزار فرزند شهیدمان انس گرفتیم/ دل خانواده شهدا را خون نکنید

این پدر شهید گفت:من و خانواده ام با مزار فرزند شهیدمان انس گرفتیم و همین شکل و شمایلش را قبول داریم و نیاز است که مسئولان مرهمی بر زخم ما باشند نه اینکه دلمان را خون کنند.
کد خبر: ۸۷۲۷۱۸۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
مجتبی مهاجر پدر شهید محمود مهاجر در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه اجرای طرح یکسان سازی قبور شهدا نباید بدون اجازه خانواده شهدا صورت بگیرد، گفت: اجرای این طرح یک نوع بازی با عواطف و احساسات خانواده معظم شهداست که مسئولان باید به خود بیایند و به جای فرافکنی، به خواسته خانواده شهدا گوش فرا دهند.
 
وی ادامه داد: پیکر فرزند شهیدم بعد از 26 سال در شلمچه پیدا شد و سال 91 به تهران آمد و او را در قطعه 26 بهشت زهرا(س) به خاک سپردیم و هرگز حاضر نیستیم که مسئولان با سلیقه خودشان، مزار فرزند شهیدمان را طراحی کنند.
 
پدر شهید مهاجر با بیان اینکه این اقدام مسئولان به نوعی پشت کردن به خواسته خانواده شهداست، افزود: من و خانواده ام با مزار فرزند شهیدمان انس گرفتیم و همین شکل و شمایلش را قبول داریم و نیاز است که مسئولان مرهمی بر زخم ما باشند نه اینکه دلمان را خون کنند.
 
وی تاکید کرد: برخی خانواده ها 3یا 4 شهید را تقدیم اسلام کرده اند و قطعا شنیدن خبر اجرای طرح یکسان سازی قبور شهدا، آنها را هم آزار خواهد داد.
 
گفتنی است شهید «محمود مهاجر» یکی از چند شهیدی است که پیکر او سال گذشته بعد از 26 سال همراه کاروان 80 نفره شهدای تازه تفحص شده به دامان ملت ایران بازگشت. این شهید بزرگوار متولد 1350 استان تهران است که  در سن 15 سالگی و در عملیات کربلای 8 سال 66 به شهادت رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار