در راستای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف طرح توزیع یک هزار شاخه گل رز قرمز و وصیت نامه شهدا در بین بانوان و دختران کلانشهر اراک صورت گرفت.
کد خبر: ۸۷۲۷۱۰۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، جمعی از خواهران بسیجی با همکاری تعدادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه اراک به مناسبت روز میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در حرکتی نمادین با اهداء گل به بانوان سطح کلانشهر اراک اقدام به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب کردند.

در این طرح فرهنگی، ضمن اهدا گل به بانوان رهگذر، وصیت‌نامه شهدا نیز توزیع شد.

علی نیازی بانی این اقدام فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، سال گذشته این طرح در استان‌های تهران و قم به شکل پایلوت اجرایی شد.

وی افزود: عده‌ای از فعالین فرهنگی در شهرستان تهران بنا بود که در سال‌های آتی این طرح را به شکل پخته‌تری اجرایی کنند، این طرح در شبکه‌های اجتماعی منتشر و با استقبال گسترده‌ای مواجه شد و به عنوان طرح مردمی ترویج پیدا کرد.

این دانشجوی دانشگاه اراک تصریح کرد: این طرح در شهرستان‌های قم، اصفهان، قزوین با کمک‌های مردمی در روز دختر و میلاد حضرت معصومه(س) اجرا شد و با الگوگیری از این طرح درصدد شدم تا در روز میلاد امام هشتم امام رضا(ع) این طرح را در اراک اجرایی کنم.

نیازی با اشاره به اجرای این طرح در دو نقطه از سطح شهرستان اراک گفت: گروه‌های مردمی با حضور 20 نفر از فعالین فرهنگی خواهر از مربیان پرورشی دبیرستان‌های دخترانه اراک اجرا شد.

وی افزود: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در این شهرستان از نظر فکری و مادی این طرح را حمایت کردند، حوزه علمیه خواهران و سپاه روح‌الله نیز از این طرح استقبال و مساعدت لازم را داشتند.

بانی این طرح فرهنگی گفت: امروز یک‌هزار شاخه گل رز قرمز در بین بانوان این شهرستان در دو نقطه (مقابل مرکز خرید گلستان و دیدار) به همراه وصیت نامه‌ای از شهدا توزیع شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات