خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه میامی با اشاره به تقدیر خانواده ها و مسافران از اجرای 30 شب برنامه بوستان سلامت در میامی گفت: ایجاد شور و نشاط دینی در پارک ها، ایجاد امنیت وسلامت معنوی از جمله اهداف برگزای طرح بوستان سلامت است.
کد خبر: ۸۷۲۷۱۰۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، عباسعلی کاظمی در جشن میلاد امام رضا(ع) و اختتامیه طرح بوستان سلامت در پارک امام رضا(ع) میامی ضمن تبریک میلاد امام مهربانی ها گفت: امام رضا علیه السلام فرمودند قدر نعمت های خداوند را بدانید که اگر قدر آن نعمت ها را ندانیم از ما برگردانده می شود که جای بازگشتی ندارند.

وی افزود: یکی از نعمت های ارزشمند نعمت انقلاب اسلامی و ولایت است که همگی باید قدر این دو نعمت را بدانیم.

کاظمی با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند حفظ انقلاب اسلامی ازاوجب واجبات است وهمچنین استراتژی دفاع همه جانه را که حضرت امام بیان کردند، افزود: درحال حاضر مقام معظم رهبری هم  در بحث استراتژی همه جانبه در دفاع ازانقلاب اسلامی در برابر تهدیدات سخت، نیمه سخت و تهدیدات نرم سخن گفتند.

فرمانده سپاه ناحیه میامی یکی از اهداف وبرنامه های فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان را بوستان سلامت یاد کردو گفت: ایجاد شور و نشاط دینی در پارک ها، ایجاد امنیت وسلامت معنوی از جمله اهداف برگزای طرح بوستان سلامت است.

وی ایجاد ارتباط دوستانه و صمیمانه جوانان ونوجوانان با روحانیت و همچنین حضور نیروهای ارزشی و انقلابی در پارک ها را از دیگر اهداف برگزاری بوستان سلامت یاد کرد.

کاظمی خدمات رسانی به زائران علی بن موسی الرضا(ع) از افتخارات اجرای این طرح در شهرستان میامی یاد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی بابیان اینکه در فروردین ماه 95 با برگزاری جلسات متعددد در استان سمنان وشهرستان برنامه ریزی های اولیه این طرح شروع شده بود، افزود: امروز شاهدبرگزاری اختتامیه 30 شب تلاش بسیجیان در پارک امام رضا(ع) میامی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های بوستان سلامت هرشب همزمان با نماز مغرب و عشاء آغاز و غرفه های نمايشگاهی با موضوعات سبک زندگی، عفاف و حجاب، استکبار ستیزی، آسيب های ماهوراه و جُنگ شادی و... در این طرح اجرا شد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی با اشاره به تقدیر خانواده ها و مسافران از برگزاری این برنامه ها بیان کرد: در نظرسنجی ها و درخواست هایی که از طرف خانواده ها انجام شد، شرکت کنندگان از اجرای برنامه ها رضایت و بر تداوم این برنامه های فرهنگی تاکید داشتند.

کاظمی در پایان ضمن تقدیراز عوامل اجرایی برنامه های بوستان سلامت افزود: در برگزاری این برنامه ها پایگاه های مقاومت شهدای گمنام، صاحب الزمان(عج) و فاطمه الزهرا(س) نقش محوری را با پشتیبانی فرهنگی اجتماعی ناحیه میامی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها