خبرهای داغ:
همزمان با میلاد علی ابن موسی الرضا(ع) کلنگ احداث پایگاه اورژانس 115 جاده‌ای قم با نام مبارک امام رضا(ع) به زمین زده شد.
کد خبر: ۸۷۲۷۰۸۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
کلنگ پایگاه اورژانس امام رضا(ع) قم به زمین زده شد
به گزارش خبرگزاری بسییج از قم، محمدرضا حسنی امروز در مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس 115 امام رضا(ع) واقع در جاده قم گرمسار گفت: حدود 60 کیلومتر اتوبان قم گرمسار مربوط به استان قم است که نیاز است پایگاه‌های اورژانس در آن دایر شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر احداث پایگاه در کیلومتر 7 جاده‌ای را به همت یک خیر راه اندازی خواهیم کرد که امیدواریم هر چه سریعتر اجرایی شده و به اتمام برسد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در دراز مدت و با افزایش ترددها در این مسیر نیاز است که پایگاه‌های بیشتری نیز دایر شود که یک پایگاه دیگر نیز در آینده نزدیک در طرف مقابل این پایگاه اورژانس، دایر خواهیم کرد.

حسنی بیان کرد: این مسیر به عنوان یک مسیر استراتژیک مطرح است که مرکز را به شرق کشور متصل می‌کند و از این رو نیاز است پایگاه‌های اورژانس بیشتری دایر شود.

وی افزود: در حال حاضر نیز اورژانس 115 قم در این مسیر فعال بود و در یک کانکس خدمات رسانی می‌کند اما به دلیل شرایط نامطلوب نیاز بود تا این ساختمان احداث شود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: طبق وعده پیمانکار امیدواریم که بتوانیم پایگاه اورژانس امام رضا(ع) را ظرف مدت 6 ماه به بهره برداری رسانده و به مردم خدمات رسانی کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها