در گفتگوی تلفنی با معاون سپاه کربلا اعلام شد:
پس از یک هفته رکابزنی پیش از ظهر امروز تیم دوچرخه سواری بسیج بابلسر وارد مشهد شد و با حضور در حرم امام رضا(ع) ضمن ابراز سلام و ارادت به ساحت مقدس آن امام همام ، نماز ظهر و عصر را در کنار مضجع نورانی امام رئوف اقامه کردند.
کد خبر: ۸۷۲۷۰۵۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسیبنعلی رضایی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا که در طی سفر کاری به همراه خانواده به مشهد مقدس مشرف گردید در گفتگویی کوتاه با خبرگزاری بسیج مازندران از حضور کاروان 7نفره دوچرخهسواران بسیج بابلسر در حرم مطهر  امام رضا(ع) خبر داد.
 رضایی تیله نوعی با اشاره به حرکت این تیم در هفته گذشته از بابلسر  افزود: الحمدالله پس از مدت قریب به یک هفته این تیم با عبور از شهر های مسیر در استانهای مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی  پیام شهدای مدافع حرم را به هموطنان عزیز انتقال داده و صبحگاه امروز به آرزوی زیارتی خود از امام همام (ع) نائل شدند.
 سرهنگ پاسدار رضایی گفت:  دوچرخه سواران بسیجی  به محض ورود به شهر های مسیر یاد شده، از خانواده های شهدای مدافع حرم  که از قبل با سپاه های نواحی شهرستانی هماهنگ و شناسایی شدند دیدار داشته و به رسم یادگاری هدایایی را اهدا می کردند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها