خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: معاون فني و مهندسي وزارت راه و شهرسازي در بازديد از بيمارستان جدیدالساخت سراب گفت: برای ساخت بیمارستان 160 تختخوابی سراب تاکنون بیش از 280 میلیارد ریال هزینه شده که برای اتمام و تکمیل آن، 140 میلیارد ریال دیگر نیز نیاز است.
کد خبر: ۸۷۲۷۰۵۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

محمد جعفر عليزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به پیشرفت بالای 90 درصدی این طرح، افزود: برای اجراي این طرح در سال جاری 80 میلیارد ریال تخصیص یافته که در صورت تامین اعتبارات لازم، تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: اين بيمارستان از مصوبات هئيت دولت به آذربايجان شرقي است كه در زميني به مساحت 16 هزار مترمربع در 14 بخش درماني و چهار طبقه در حال اجراست.

مدير عامل مجري ساختمان ها و تاسيسات عمومي و دولتي وزارت راه و شهرسازي، پيشرفت كار را بر اساس برنامه زمانبدي شده را نامناسب ارزیابی و اظهار امیدواری کرد: با پیگیری و تلاش مجری و پیمانکار، عملیات تکمیل این بیمارستان تا پیش از فصل سرما به اتمام برسد.

فرماندار سراب نیز در سخنانی با انتقاد از طولانی شدن روند ساخت بیمارستان جدید، گفت: این طرح در بهمن ماه سال 88 آغاز شده و باید در مدت 30 ماه به بهره برداری می رسید .

داود گرشاسبی، عدم تامین به موقع اعتبارات و کم بودن فصل کاری را از مهمترین علل عقب ماندن این طرح دانست..

وی، با اشاره به مشكل بيماران دياليزي و كمبود فضاي لازم در بيمارستان فعلي، خواستار ساخت ساختمان مجزا براي ايجاد و راه اندازي بخش دياليز در اين بيمارستان شد .

ارسال نظرات