خبرهای داغ:
رقابتهای لیگ علوم انسانی کشوری که دو روز به طول انجامید بین چهار استان قم، یزد، اصفهان،چهار محال بختیاری برگزار گردید
کد خبر: ۸۷۲۷۰۴۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
رقابت های دانش آموزی لیگ علوم انسانی کشوری به پایان رسید

به گزارش خبرنگار بسیج: مرحله سخت و نفس گیر نهایی رقابتهای لیگ علوم انسانی کشوری  در اردوگاه شهدای شهر درچه اصفهان به پایان رسید.

در این مراسم  که دو روز به طول انجامید مسیولین آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی از  چهار استان قم، یزد، اصفهان،چهار محال بختیاری حضور داشتند.

سرگرد ادیب مسیول بسیج دانش آموزی استان اصفهان گفت: در این دوره از مسابقات کشوری ۶۵۰ تیم از کل کشور به رقابت پرداختند و در مرحله نیمه نهایی اول ۲۵۰ تیم و در نهایت ۵۰ تیم سه نفره به مرحله نهایی دست یافتند که ۱۵ تیم به رتبه اول تا سوم این مسابقات راه کسب نمودند.

سرگرد ادیب در ادامه افزود : در این مسابقات از۱۸۰۰ نفر دانش آموز در مرحله نهایی  ۱۵۰ دانش آموز  به رقابت پرداختند و تلاش شد در این اردوی دو روزه همراه با مسابقه  و رقابت علمی برنامه های متنوع تربیتی برگزار شد.

موحدیان رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان  در حاشیه این مراسم به خبرنگار بسیج گفت: با توجه به فرمایشات  مقام معظم رهبری در جهت گسترش علوم انسانی و کیفیت بخشی به این رشته برگزاری و توجه مسیولین به  این رقابتها و لیگها ی علمی را لازم دانست.

موحدیان  در ادامه افزود: سیزده هزار دانش آموز در پایه دوم و سیزده هزار نفر در پایه سوم در استان اصفهان در حال تحصیل در پایه علوم انسانی هستند و با مدیریت و توزیع متوازن دانش آموزان امیدواریم بتوانیم به سند چشم انداز بالا دستی دست یابیم.

رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان  در پایان گفت: امیدواریم در سال آینده با تبلیغ و اجرای لیگ علمی  علوم انسانی به جای ۶۵۰ گروه با چشم انداز دو برابر این مسابقات برگزار گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار