رئیس سازمان بسیج اصناف استان یزد گفت: متاسفانه عده ای در نمایشگاه لوازم آرایش یزد هرکاری خواستند کردند و قانون را رعایت نکردند.
کد خبر: ۸۷۲۷۰۲۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ رئیس سازمان بسیج اصناف استان یزد، با بیان اینکه هر نمایشگاه یک پیوست فرهنگی دارد که از طرف ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر به کلیه استان های کشور ابلاغ شده است، اظهار کرد: این ابلاغیه در خصوص وضعیت نماز، ظاهر فروشندگان، وضع حجاب و عفاف، مراجعه کنندگان و سیستم صوتی و پیام های که در نمایشگاه پخش می شود، وظایف توضیح داده شده است.

علی اصغر سلمانی افزود: جلساتی در خصوص برپایی نمایشگاه لوازم آرایشی در یزد برگزار شده ولی متاسفانه در عمل هر کاری که خواستند انجام دادند و قانون را رعایت نکردند.

وی در ادامه گفت: در این نمایشگاه فروشنده های بد حجاب و فروشندگانی با کروات داشتیم که ممنوع است و متولیان برگزار کننده نمایشگاه دغدغه در این خصوص ندارند وچون کسی کاری به حال آنها نداشته برایشان امری عادی و تکراری شده است.

سلمانی تصریح کرد: متاسفانه مسائل فرهنگی در این نمایشگاه رعایت نشد و اداره اماکن نیروی انتظامی استان یزد به طور جدی با این مسئله برخورد نکرد.


ارسال نظرات