استاد اخلاق در بین كاركنان تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان:
اولین گناه کبیره شرک به خداوند است و ما باید مواظب رفتار و اعمالمان در طول روزمره زندگی باشیم تا با انجام بعضی از گناهان موجب شرک به خداوند نشویم.
کد خبر: ۸۷۲۶۹۷۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاد اخلاق در جلسه اخلاق ویژه كاركنان تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به ن گناهان کبیره و ترک نماز گفت: اولین گناه کبیره شرک به خداوند است و ما باید مواظب رفتار و اعمالمان در طول روزمره زندگی باشیم تا با انجام بعضی از گناهان موجب شرک به خداوند نشویم.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه نماز اولین سئوالی که از انسان در روز قیامت پرسیده می شود، افزود: قبولی همه اعمال ما در روز قیمات در گرو قبولی نماز است اگر نماز مورد قبول شود همه اعمال هم در عرصه قیامت قبول خواهد شد.

وی با اشاره به خطبه امیرالمونین در نهج البلاغه اظهار داشت: خداوند دو چیز را وسیله امان از عذاب الهی در قیامت قرار داده است که اولی وجود پیامبر(ص) و انسانهای صالح و دیگری ذکر و استغفار از درگاه خداوند است .

حجت الاسلام محمدی در ادامه با اشاره به نامه پیامبر(ص) به ابوذر تصریح کرد: پیامبر(ص) در نامه خود به ابوذر فرموده که ای ابوذر، دو نعمت وجود دارد که مردم از وجود آن دو نعمت غافلند اولین نعمت سلامتی و تندرستی و دیگری وجود امنیت و آسایش است.

استاد برجسته اخلاق خاطرنشان كرد: ای ابوذر در قیامت اگر در انسان سه صفت نباشد انسان زیانکار خواهد بود؛ اول تقوا و دوم حلم و بردباری و سوم اخلاق خوش.

ارسال نظرات