حمیدرضا
اردوی تربیتی حلقه های ویژه شجره طیبه صالحین(خواهران) استان ایلام/
معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام: امروز ما اشراف اطلاعاتی بر کل منطقه داریم و تجهیزات ما پاسخگوی تهدیدات دشمن است
کد خبر: ۸۷۲۶۹۷۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ جمال شاکرمی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) در جمع خواهران بسیجی بیان کرد: کلمه لا اله الا الله قلعه محکمی است که اگر کسی وارد آن شود در امان است وبه همین علت امروز در دل ناامنی ها، ایران کانون امنیت است.

سرهنگ شاکرمی با اشاره به اینکه قلعه برای حفاظت است؛ اذعان کرد: این کلمه برای مقابله جدی با نا امنی هاست که ناموس و حیثت یک مجموعه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:با پیروزی انقلاب در سال 57 و ورود امام خمینی(ره)؛ ارائه یک گفتمان که تحت آن ولایت فقیه بود متاسفانه جریان های لیبرالیست، مارکسیسم و برداشت های غلط و انحرافی از انقلاب شکل گرفت.

وی با بیان اینکه، جریان های لیبرالیست در مقاطع تاریخ، گفتمان واقعی انقلاب را تحت شعاع قرار دادند؛ اذعان کرد: آثار این تفکرات را در اداره جامعه دیدیم و در مقاطعی برخی دولت ها این مفاهیم را به دنبال داشتند.

سرهنگ جمال شاکرمی اظهار کرد: لیبرالیست مکتبی بود که در قرن سیزدهم آغاز شد و در قرن بیستم بخشی عمده ای از جامعه غربی را در برگرفت یعنی خودش را در اداره جامعه نشان داد.

وی تاکید کرد: لیبرالیست نقطه مقابل اسلام است چون لیبرالیست انسان محوری (عقل گرایی) است اما اسلام خدا محوری است.

وی؛ اساس لیبرالیست را عبای گری دانست و اظهار کرد: تفکر لیبرالیست فرقی بین حرام و حلال نمی گذارند و متاسفانه می بینیم که این چنین اندیشه ای در جامعه رواج پیدا می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام تصریح کرد: آن دختر خانمی که آگاهانه با تفکر بسیجی در المپیک ریو حجاب می کند و به حواشی و جوء علیه خو توجه نمی کند.

سرهنگ شاکرمی بیان داشت: فضای مجازی ماهواره و شبکه های من و تو اثرات خود را بر جامعه گذاشته و شما به عنوان حلقه های ویژه صالحین مراقب این برنامه ها باشید.

این مسئول نظامی سپاه ایلام گفت: دشمن در جنگ نرم خود روش های متفاوتی بکار می گیرد و آثار ادبی، فیلم ها، داستان های و ...نفوذ خود را انجام می دادند.

وی، نوع دیگر نفوذ را کودتاها و انقلاب های مخملی خواند و بیان کرد: فتنه 88 برای فشار آوردن به رهبری طرح ریزی شد تا به بیداری اسلامی اعلام کنند که این الگوی شماست.

سرهنگ شاکرمی نقش رهبری همچون نقطه پرگار و تاثیرگذار بر جامعه دانست و افزود: در کشور های عراق، سوریه، لبنان، ترکیه، یمن و ... چون وحدت و رهبری قدرتمندی نبود اینچنین بهم ریخته شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام تاکید کرد: امروز ما اشراف اطلاعاتی بر کل منطقه داریم و تجهیزات ما پاسخگوی تهدیدات دشمن است و اگر امروز ناو های آمریکا به خلیج فارس حرکت کنند فقط جنگ روانیست و گرنه نمی توانند در برابر موشک های ما مقابله کنند.

سرهنگ جمال شاکرمی در آخر اذعان کرد: شما بسیجیان افسران جنگ نرم هستید و می توانید تاثیر بسزایی بر جامعه داشته باشید.

ارسال نظرات