رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده:
10 امامزاده شهرستان خدابنده در حال بازسازی است.
کد خبر: ۸۷۲۶۹۱۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت: 10 امامزاده شهرستان خدابنده در حال بازسازی است.

حجت‌الاسلام حسن رضا محمدی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در بازسازی و ساخت امامزادگان فعالیت‌های متعددی را به عنوان متولی امور این اماکن مقدس انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ساخت و بازسازی امامزادگان با همکاری خیرین در قالب اجرای طرح مودت انجام می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه مشارکت خیرین در اجرای طرح مودت مطلوب و چشمگیر است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه هم‌اکنون 10 امامزاده شهرستان در حال ساخت است، افزود: پیشرفت ساخت امامزادگان در مرحله خوبی قرار دارد.

محمدی با بیان اینکه سه مورد از امامزادگان بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: آجرکاری، ساخت گنبد برای امامزادگان، توسعه محوطه امامزادگان و ... از جمله اقداماتی است که در این بخش انجام می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه 62 امامزاده در شهرستان خدابنده وجود دارد، اضافه کرد: در قالب طرح مودت بیش از 800 میلیون ریال برای ساخت امامزادگان کمک شده است.

محمدی همچنین از توسعه بقعه قیدار نبی (ع) خبر داد و افزود: عملیات توسعه‌ای این بقعه نیز از پیشرفت خوبی برخوردار است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه زمینه‌ها و روش‌های طرح مودت با توجه به وضعیت، موقعیت و فرهنگ هر استان به صورت های گوناگون توسط هیأت امناء با همکاری اوقاف و امور خیریه فراهم می‌شود، خاطر نشان ساخت: مسؤولیت اجرای طرح مودت با هیأت امناء و امین بقعه، پیگیری با اداره اوقاف و امور خیریه است.

ارسال نظرات