نماینده مردم شرق مازندران:

۵ هزار نیروی بیکار در گلوگاه وجود دارد

نماینده مردم شرق مازندران گفت: 5 هزار نفر نیروی بیکار در گلوگاه وجود دارد که پذیرفته شده نیست و بی عدالتی‌ها باید برطرف شود.
کد خبر: ۸۷۲۶۸۹۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه، علی محمد شاعری شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاحیه جشنواره مرغوب‌ترین انجیر ایران در گلوگاه افزود: از ۱۲۰ هزار نفر بیکار در مازندران ۵ هزار نفر نیروی بیکار در گلوگاه و ۱۰ هزار نفر در بهشهر است در حالی که شهرستان‌های شرق مازندران بیش از ۱۷۰۰ شهید را به انقلاب تقدیم کرده و در خدمت به انقلاب در استان اول است اما در برخورداری از نعمات انقلاب در رتبه آخر قرار دارد که پذیرفته شده نیست و بی عدالتی‌ها باید برطرف شود.

وی افزود: مردم روستاهای بالادست در حال مهاجرت به شهر هستند و این وجهه خوبی برای مازندران نیست که کم ترین روستانشینی را داشته باشد و این اتفاق به دلیل جاذبه دار نبودن روستاها برای مردم روستایی رخ می دهد.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در شاخص راه روستایی دارای پایین‌ترین شاخص هستیم و با پیگیری های به عمل آمده این شاخص در گلوگاه تا پایان سال به بیش از ۷۱ درصد می‌رسد.

شاعری با بیان اینکه هویت سازی یکی از وظایف اصلی مدیران شهری است که به توسعه پایدار یک منطقه کمک شایانی می کند گفت: باید برای رشد و رونق گلوگاه هویت‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی متفاوت تعریف شود.

وی تاکید کرد احداث کلینیک طوبی از نیازهای مهم شهرستان گلوگاه است که در دستور ویژه گرفته است چهارخطه شدن گلوگاه به دامغان از نیازهای مهم ما برای تردد است که باید با تخصیص اعتبارات عملیاتی شود و همچنین ۲۵ هکتار از توسکا چشمه بعنوان منطقه گردشگری و توریستی مناسب مورد توجه قرار گیرد و امکانات مناسب ارائه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار