رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی گفت: مردم این استان از اول امسال هشت میلیارد ریال وجه نقد و حدود هزار و 500 گرم طلا و مسکوکات، برای بازسازی عتبات عالیات به این ستاد کمک کردند.
کد خبر: ۸۷۲۶۸۶۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جعفر دهنوی در جلسه ستاد هماهنگی اربعین در شهرستان سبزوار افزود: در این مدت 85 نیروی متخصص در رشته های مختلف، در قالب 16 گروه، برای مشارکت در بازسازی مقابر شریفه ائمه به عراق اعزام شده اند. 

وی از اربعین حسینی به عنوان نماد وحدت مسلمانان یاد و اظهار کرد: اربعین و راهپیمایی مسلمانان در این روز قدرت نرم کشورهای اسلامی را به رخ استکبار ودشمنان اسلام می کشاند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده توسط نیروهای ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در اربعین امسال روزانه تعداد 100 هزار زائر در سه وعده در کشور عراق پذیرایی می شوند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز گفت: بازسازی عتبات عالیات یکی از برکات انقلاب اسلامی است و کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات بیانگر ارادت قلبی مردم به اهل البیت (ع) است.

احمد برادران نیز اربعین را نماد اقتدار مسلمانان و شیعیان خواند و خواستار افزایش سطح اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت نهادها، اصناف وهیات های مذهبی برای افزایش کمک های مردمی این شهرستان برای برنامه های ایام اربعین حسینی شد.

رئیس ستاد عتبات عالیات سبزوار نیز گفت: مردم این شهرستان از ابتدای امسال 550 میلیون ریال کمک نقدی و حدود 70 گرم طلا و مسکوکات برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کرده اند.
علی اکبر دلبری افزود: با برنامه ریزی انجام شده در اربعین امسال توسط این ستاد در مجموع بیش از 200 هزار زائر در کشور عراق پذیرایی خواهند شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها