تدوین نقش ادارات و نهادهای چهارمحال و بختیاری در دفاع مقدس

ادارات و نهادهای استان چهارمحال و بختیاری با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نقش خود در دفاع مقدس را تدوین می کنند.
کد خبر: ۸۷۲۶۸۵۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان به ریاست استاندار محترم و با حضور اعضای شورا تشکیل جلسه داد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار عباس عباسی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با اشاره به روند رو به جلو و مثبت ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، گفت: با تامین اعتبار تا پایان فصل کاری سرعت بیشتری به ساخت این پروژه داده خواهد شد.

در ادامه این جلسه به بررسی روند ساخت مرکز فرهتگی دفاع مقدس و مشکلات آن اشاره و مقرر گردید: از همه ظرفیت ادارات استان استفاده و به خصوص شهرداری شهرکرد در روند تکمیل و محوطه سازی این مرکز اقدام لازم را نماید.

سپس کمیته آموزش و پژوهش شورا با ارائه گزارش جلسات خود طرح شیوه نامه دانشنامه دفاع مقدس را مطرح و مصوب گردید: ادارات و نهادهای استان با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نسبت به تدوین نقش خود در دفاع مقدس اقدام نمایند.

همچنین به لزوم چاپ حداقل 30 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس استان در سال 95 اشاره و مقرر شد: سپاه استان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه شهرکرد، دانشگاه آزاد اسلامی، جهادکشاورزی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، حوزه هنری، شهرداری و فرمانداری شهرکرد با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نسبت به این امر اقدام نمایند.

در پایان این جلسه نیز آیین نامه اداره، حفظ ، نگهداری و بهره برداری از یادمان های شهدای گمنام مطرح و ضرورت تشکیل هیئت امنای شهدای گمنام ، اعضای آن و وظایف آنان مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار